Povjerenje stečeno objektivnim pisanjem te relevantnim temama koje Večernji list donosi može se iščitati iz posljednjih podataka o prodaji i sve većem udjelu pretplatnika. Prema posljednjim službenim podacima, Večernji list su i dalje najprodavanije dnevne novine u Hrvatskoj u kategoriji 7 kuna. Večernji list bilježi bolje rezultate prodaje od konkurencije svim radnim danima u cijeloj Hrvatskoj, a prednost je posebno izražena u danima preko tjedna kada je prodaja bolja i do 22%. Fokus redakcije na kvalitetu donosi opipljive rezultate. Rastući udio pretplatnika u bazi kupaca također dokazuje povjerenje tržišta, kao i rezultati čitanosti.
Večernji bilježi vodeću poziciju u Gradu Zagrebu, Zagrebačkoj županiji i sjeverozapadnoj Hrvatskoj, prema podacima čitanosti dnevnih novina od 7 kuna. Večernji list konstantno radi na unaprjeđenju svojih proizvoda. Od lipnja je subotnje izdanje novina tako bogatije za četiri luksuzna magazina za žene. Riječ je o 4 mjesečnika na čak 100 stranica koji se mogu pronaći u posebnom paketu uz Večernji list po vrlo popularnoj cijeni od samo dodatnih 5 kuna.
Zavidne rezultate bilježe i portali iz medijske kuće Večernji list. Tako je Vecernji.hr u prosjeku mjesečno posjetilo 45,4% korisnika interneta u Hrvatskoj, odnosno prosječno 1,104.287 jedinstvenih posjetitelja svaki mjesec. To upućuje na rast posjetitelja za čak 28,9% u odnosu na isto razdoblje 2014., odnosno gotovo 250.000 novih jedinstvenih posjetitelja.
Promet s mobilnih uređaja bilježi stalni rast od ožujka 2015. kada je gemiusAudience uveo novu metodologiju koja uključuje i praćenje mobilnog prometa, odnosno korisnika, Vecernji.hr je mjesečno u prosjeku imao 631.253 jedinstvena posjetitelja s mobilnih platformi. U samo četiri mjeseca, od ožujka do lipnja 2015. broj posjetitelja koji na Vecernji.hr dolaze preko mobilnih uređaja porastao je za 7,3% ili 44.206 jedinstvenih korisnika.
Zavidan rezultat bilježi i portal ordinacija.hr u vlasništvu Večernjeg lista koji je u prosjeku u prvoj polovici 2015. godine mjesečno posjetilo 247.566 jedinstvenih posjetitelja. Najbolji rezultat od gotovo 300 tisuća jedinstvenih posjetitelja (299.817) ostvaren je u lipnju. U tom mjesecu je svaki osmi hrvatski Internetski korisnik posjetio portal ordinacija.hr, što je izvrstan rezultat za specijalizirani portal. Uspješnost portala ordinacija.hr vidljiva je i u tome da je od siječnja do lipnja broj posjetitelja povećan za 74% ili 127.000 jedinstvenih posjetitelja.
Izvori: ABC Hrvatska, gemiusAudience, MEDIApuls
Vjerni sam čitatelj portala večernjak i kupujem novine, ali mislim da ću vas bojkotirati jer moderatori ne rade svoj posao. Odite na članak o incidentu s Balčićevim tatom, tamo je jedan komentator s više nadimaka ispisao preko 180 odvratnih komentara koji krše sva vaša pravila, sad trenutno komentira pod nickom Sladokusci i zagađuje spamom, mržnjom i svakodnevnom registracijom s novim nickom ovaj portal.