zavidni rezultati

Večernji najprodavaniji u Hrvatskoj, najviše čitatelja ikad na portalu

večernji
Foto: Hrvoje Jelavic/PIXSELL
28.08.2015.
u 14:50

Večernji bilježi vodeću poziciju u Gradu Zagrebu, Zagrebačkoj županiji i sjeverozapadnoj Hrvatskoj, prema podacima čitanosti dnevnih novina od 7 kuna.

Povjerenje stečeno objektivnim pisanjem te relevantnim temama koje Večernji list donosi može se iščitati iz posljednjih podataka o prodaji i sve većem udjelu pretplatnika. Prema posljednjim službenim podacima, Večernji list su i dalje najprodavanije dnevne novine u Hrvatskoj u kategoriji 7 kuna. Večernji list bilježi bolje rezultate prodaje od konkurencije svim radnim danima u cijeloj Hrvatskoj, a prednost je posebno izražena u danima preko tjedna kada je prodaja bolja i do 22%. Fokus redakcije na kvalitetu donosi opipljive rezultate. Rastući udio pretplatnika u bazi kupaca također dokazuje povjerenje tržišta, kao i rezultati čitanosti.

Večernji bilježi vodeću poziciju u Gradu Zagrebu, Zagrebačkoj županiji i sjeverozapadnoj Hrvatskoj, prema podacima čitanosti dnevnih novina od 7 kuna. Večernji list konstantno radi na unaprjeđenju svojih proizvoda. Od lipnja je subotnje izdanje novina tako bogatije za četiri luksuzna magazina za žene. Riječ je o 4 mjesečnika na čak 100 stranica koji se mogu pronaći u posebnom paketu uz Večernji list po vrlo popularnoj cijeni od samo dodatnih 5 kuna.

Zavidne rezultate bilježe i portali iz medijske kuće Večernji list. Tako je Vecernji.hr u prosjeku mjesečno posjetilo 45,4%  korisnika interneta u Hrvatskoj, odnosno prosječno 1,104.287 jedinstvenih posjetitelja svaki mjesec. To upućuje na rast posjetitelja za čak 28,9% u odnosu na isto razdoblje 2014., odnosno gotovo 250.000 novih jedinstvenih posjetitelja.

Promet  s mobilnih uređaja bilježi stalni rast od ožujka 2015. kada je gemiusAudience uveo novu metodologiju koja uključuje i praćenje mobilnog prometa, odnosno korisnika, Vecernji.hr je mjesečno u prosjeku imao 631.253 jedinstvena posjetitelja s mobilnih platformi. U samo četiri mjeseca, od ožujka do lipnja 2015. broj posjetitelja koji na Vecernji.hr dolaze preko mobilnih uređaja porastao je za 7,3% ili 44.206 jedinstvenih korisnika.

Zavidan rezultat bilježi i portal ordinacija.hr u vlasništvu Večernjeg lista koji je u prosjeku u prvoj polovici 2015. godine mjesečno posjetilo 247.566  jedinstvenih posjetitelja. Najbolji rezultat od gotovo 300 tisuća jedinstvenih posjetitelja (299.817) ostvaren je u lipnju. U tom mjesecu je svaki osmi hrvatski Internetski korisnik posjetio portal ordinacija.hr, što je izvrstan rezultat za specijalizirani portal. Uspješnost portala ordinacija.hr vidljiva  je i u tome da je od siječnja do lipnja broj posjetitelja povećan za 74% ili 127.000 jedinstvenih posjetitelja.

Izvori: ABC Hrvatska, gemiusAudience, MEDIApuls

Komentara 53

IV
ivanbili25
15:21 28.08.2015.

Vjerni sam čitatelj portala večernjak i kupujem novine, ali mislim da ću vas bojkotirati jer moderatori ne rade svoj posao. Odite na članak o incidentu s Balčićevim tatom, tamo je jedan komentator s više nadimaka ispisao preko 180 odvratnih komentara koji krše sva vaša pravila, sad trenutno komentira pod nickom Sladokusci i zagađuje spamom, mržnjom i svakodnevnom registracijom s novim nickom ovaj portal.

CH
Changi
15:21 28.08.2015.

A kolika bi to bila prodana naklada za vikend? 30.000? Glede portala, usmjeravate članke s 24sata na večernji, poslovni i ostale portale u vlasništvu Styrije i obratno, tu je i tportal itd...itd...nismo svi baš neuki i lakovjerni, pa kad sami sebe hvalite činite to s mjerom...

L0
luena 01
15:07 28.08.2015.

Ma kakvi novih 250.000 to su isti samo se javljaju pod novim nadimcima na internet stranici VL-ista......

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije