Vipnet je u prvom kvartalu potpuno podbacio, prihodi su mu pali čak 10 posto, na 90,3 milijuna eura. Dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) pala je nešto snažnije u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Tako je Vipnet ostvario EBITDA od 24,9 milijuna eura uz pad od 13,6 posto u odnosu na prvo tromjesečje prošle godine. Operativni prihod Vipneta (EBIT) pao je 28,2 posto, na 8,6 milijuna eura.
Zapravo, Vipnet je nastavio silazni trend, a razlog tomu su svakako: pad životnog standarda korisnika, samim tim njihova manja potrošnja, te državni harač, odnosno trošarina koje se telekomi ne mogu riješiti, a iznosi 6 posto od prihoda glasovnih usluga te usluga SMS-a. Mjesečni prihod po korisniku smanjen je 16,2 posto u odnosu na isti kvartal prošle godine i iznosi 9,2 eura. Unatoč tome, Vipnet je zadržao udio u ukupnoj vrijednosti tržišta koji i dalje iznosi 40 posto. Ipak, broj Vip korisnika u prvom kvartalu 2011. zabilježio je rast od 1,8 posto i dosegao 2,7 milijuna. Broj postpaid korisnika povećao se 9,3 posto u odnosu na isti kvartal prošle godine, dok je broj poslovnih korisnika ostvario značajan rast od 11 posto. Broj prepaid korisnika ostao je stabilan.
Ulaganja u mrežu pridonijela su porastu broja korisnika bežičnog broadbanda za 22,9 posto, na više od 179.000. Inovacije i privlačne ponude poput Homeboxa potaknule su rast i u drugim segmentima, stoji u priopćenju Vipneta. Mjesečni prihod po korisniku smanjen je 16,2 posto u odnosu na isti kvartal prošle godine i iznosi 9,2 eura. Unatoč tome, Vipnet je zadržao udio u ukupnoj vrijednosti tržišta koji i dalje iznosi 40 posto.
Vipnet je u prvom kvartalu uložio 8,6 milijuna eura u dugoročnu strategiju osiguravanja kvalitete usluga i pokrivenosti Vip mrežom, ali i u inovativne proizvode i usluge u skladu s potrebama korisnika. – Slabljenje kupovne moći građana kao i dodatne trošarine ostavili su trag na rezultatima. Usprkos toj činjenici, zadovoljni smo stabilnim udjelom u ukupnoj vrijednosti tržišta od 40 posto. Porast pretplatnika i korisnika bežičnog broadbanda dokazuje da naše tržišne aktivnosti idu u pravom smjeru, jer tu vidimo platformu za daljnji rast nakon recesije – izjavio je M. Pejković, predsjednik uprave Vipneta.
Pravite se pametni živite u oblacima sidjite na zemlju i ugledajte se na Tele2