Velika ušteda

Volkswagen sa sindikatima dogovorio ukidanje 30.000 radnih mjesta

Matthias Müller, Volkswagen
Foto: Reuters
1/2
18.11.2016.
u 11:10

Predviđa se da će sporazumom sa sindikatima VW uštedjeti 3,7 milijardi eura godišnje na proizvodnji modela istoimene marke, a uštede će uključivati i ukidanje ​​23 tisuće radnih mjesta samo u Njemačkoj

Njemački proizvođač vozila Volkswagen dogovorio je sa sindikatima da će do 2021. ukinuti 30 tisuća radnih mjesta u proizvodnji modela VW-a, u sklopu plana poticanja profitabilnosti i financiranja prelaska na proizvodnju električnih i samovozećih automobila, doznaje Reuters u petak.

 Najveći europski proizvođač automobila nastoji povećati uštede u svojoj najvećoj poslovnoj jedinici u Njemačkoj zbog troškova od više milijardi eura koji mu prijete nakon varanja na testovima emisija štetnih plinova dizelskih motora.

Predviđa se da će sporazumom sa sindikatima VW uštedjeti 3,7 milijardi eura godišnje na proizvodnji modela istoimene marke, a uštede će uključivati i ukidanje ​​23 tisuće radnih mjesta samo u Njemačkoj, kazali su Reutersu izvori upoznati sa situacijom.  Za sada je VW grupa, koja ima 610.076 zaposlenih u cijelom svijetu, odbila dati komentar.

 Sindikalni čelnici pristali su na rezove jer je uprava obećala da će otvarati nova radna mjesta i ulagati u proizvodnju električnih automobila, uglavnom u njemačkim tvornicama.

 Kako bude smanjivao svoje tradicionalno poslovanje, VW će ulaganjem u tehnologiju proizvodnje električnih automobila otvoriti 9.000 novih radnih mjesta, saznaje Reuters.

>> Redizajnirani Golf 7 donosi upravljanje multimedijom gestama i glasom te polu-autonomni način vožnje

Komentara 2

NE
Nemanadimak
11:21 18.11.2016.

prakticki to jo to, ili radna mjesta ili cisti zrak. zajedno ne ide. cini mi se da globalna kriza uskoro dolazi jer trziste pocinje biti zasiceno. a svi su usmjereni samo na profit a ne na dugotrajno poslovanje i odrzavanje radnih mjesta i tvornica.

FR
fred70
20:27 18.11.2016.

Nemannadimak, nije bas točno, naprotiv, očekuje se još neko vrijeme rast prodaje. Istina da u autoindustriji dolazi do prilično velikih promijena i da će to imati posljedica za autoindustriju i o njoj ovisne djelatnosti. Sve velike firme ulaźu milijarde upravo radi budućnosti i ekološki prihvatljivijih modela i tehnika. Ali novi trendovi su tu, a sa time i nova tržišta i nove mogucnosti. Zamisli samo koliko je posla zamjeniti sve automobile na fosilni pogon automobilima na alternativni pogon, a do toga lagano dolazi. VW je kao i ostali veliki igrači u autoindustriji krenuo pravim putem i ta reorganizacija košta puno novaca, a i ljudi. Nije za sve kriva samo njihova diesel-gate afera, to je samo jedan dio trenutne price. Veliki dio poslova se seli u jeftinije dijelove svijeta, kao npr. Indiju upravo radi dugotrajnog i profitibalnog poslovanja.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije