Gorenje je u 2018. godini osvojilo čak 5 prestižnih Red Dot nagrada za dizajn. Žiri je nagradio izvanredan dizajn najnovije generacije Gorenje WaveActive perilica i sušilica rublja, dok su tri nagrade otišle u brand unutar grupacije Gorenja – Atag, za ugradbeni hladnjak, zamrzivač i integrirani aparat za kavu. Sve uređaje dizajnirao je vlastiti Gorenje dizajn tim, koji je ovime dodao još pet vrijednih nagrada na već dugačkoj listi priznanja i nagrada.
Prilikom dizajniranja nove generacije perilica i sušilica rublja, Gorenje dizajn studio kao misao vodilju uzeo je slogan branda – Life Simplified. Sukladno toj filozofiji, perilice rublja mogu se pohvaliti automatskim programom pranja AutoWash, koji koristi ione i paru. S IonTech tehnologijom, deterdženti su učinkovitiji za 30%, što rezultira čišćom odjećom, čak i pri nižim temperaturama. U perilice rublja je ugrađeno nekoliko senzora koji omogućuju bržu i ekonomičniju uporabu, dok inverterski motor i unaprijeđeno kućište osiguravaju tiši rad uređaja. Sušilice također ukazuju na veliki iskorak, gdje se ističu IonTech i SteamTech tehnologije koje dodatno unaprjeđuju proces sušenja koristeći paru i ione.
Kod oba uređaja ističe se dizajnersko sučelje koje korisniku omogućuje pokretanje optimalnog procesa pranja ili sušenja u tek jednom koraku, uz pomoć velikom intuitivnog zaslona na dodir. Zaslon je malo ukošen kako bi se osigurala optimalna vidljivost. Iako uređaji možda na prvi dojam djeluju robusno, naglašene glatke linije ukazuju na odličnu ergonomiju. I perilica i sušilica rublja imaju WaveActive bubanj koji unaprjeđuje učinkovitost pranja te pomaže u omekšavanju vlakana prilikom sušenja.
Lidija Pritržnik, Direktorica Produktnog dizajna u Gorenju objasnila je kako je glavni cilj prilikom dizajniranja nove WaveActive generacije perilica i sušilica rublja bio „dizajnirati uređaje koji su neprimjetni pomoćnici u obavljanju svakodnevnih obaveza“.
Za kraj, još je važno istaknuti kako je ovo 14. godina zaredom otkako Gorenje osvaja prestižne Red Dot design award za svoje uređaje.
Osim toga, na poznatom medijskom festivalu Dani komunikacija 2018., TV oglas za novu generaciju Gorenje WaveActive perilica i sušilica rublja osvojio je brončanu nagradu Ideja X. Nagrada je bila drugo najviše dodijeljeno priznanje u kategoriji Trgovina i kućanstvo, a primili su je za TV oglas „Mrlja“ koji predstavlja dio medijske kampanje Život je složen. Neka briga o rublju ne bude., osmišljene u suradnji s agencijom McCann Zagreb.