Informatička tehnologija

Za pridobivanje novih korisnika važno je biti inovativan i iskren

Combis konferencija
Foto: Promo
1/2
28.09.2017.
u 20:26

Na 11. izdanju Combis konferencije rekordnih 500 sudionika opravdava lanjsku titulu najbolje hrvatske IT konferencije

Combis konferencija, jedna od najvećih regionalnih tehnoloških konferencija, službeno je otvorena u četvrtak Konvencijskom centru Šibenik. Jedanaesto izdanje konferencije okupilo je rekordnih 500 posjetitelja s ciljem da opravda prošlogodišnju titulu najbolje hrvatske IT konferencije.


– Možda ljudi ne žele znati što ih čeka, ne žele izbiti faktor iznenađenja i uzbuđenja no ipak za našu dobrobit vjerujem da moramo kontinuirano postavljati pitanja, što nam sve slijedi, prema čemu idemo i kako će izgledati naši poslovni i privatni životi u budućnosti – istaknuo je Hrvoje Išek, prvi čovjek Combisa, na zanimljivom otvaranju konferencije na kojem je popričao s vlastitim hologramom upravo na temu budućnosti.

Jonas Kjellberg, sukreator Skypea, bio je zvijezda otvaranja te održao poticajno predavanje o, kako je rekao, ne o svojim uspjesima već upravo suprotno – o neuspjesima. Tijekom svoje poslovne karijere 85 posto njegovih pokušaja bilo je neuspješno, no, tvrdi, iz svakoga je naučio nešto. Ne, ne želi poručiti da su neuspjesi važni – važan je rizik.

Oni koji imaju takav mindset (mentalni sklop) stalno pokušavaju nešto novo i svaki put u svaki projekt ulaze sa sto posto volje i želje da budu uspješni, a ono što ih tjera naprijed do konačnog uspjeha, zapravo je spremnost na rizik. Na pitanje u što planira ulagati, otkrio je tek područja za koja smatra da će učiniti preokret u budućnosti - poput zdravstva, a prije svega zainteresiran je za one tvrtke i projekte koji imaju viziju i takozvani deligt moment, odnosno bit koja ih razlikuje od drugih i zbog koje potrošači jednostavno žele imati taj proizvod.


– Način za pridobivanje novih korisnika mora biti inovativan, nikako kopija već viđenog i mora se voditi specifičnom logikom. Uz to, za uspjeh morate osigurati Delight ili na hrvatskom iskreno i pravo ushićenje. Potrebno je ljude osvojiti proizvodom – rekao je Kjellberg o važnost akvizicije novih korisnika.

Impresivno predavanje na trodnevnoj Combis konferenciji podržao je i Robert Kopal, državni tajnik u Ministarstvu unutarnjih poslova i podatkovni znanstvenik. Ukazao je na moć koji donose podaci i njihova analiza te kako se mogu koristi. Kakvu snagu i utjecaj imaju socijalne i društvene mreže te ljudi koji se nalaze u njima. Kako funkcionira lanac utjecaja te kako se može prekinuti, a sve u cilju stvaranja učinkovitih poslovnih modela i poboljšanja prodaje

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije