PROMO

Zagrebački Fabular osvojio četiri REBRAND 100® nagrade

Zagrebački Fabular osvojio četiri REBRAND 100® nagrade
Foto: Promo
1/5
05.03.2020.
u 15:36

Marra, Apsolon, Algebra i Rajska jedni su od najboljih internacionalnih rebranding projekata

Četiri projekta zagrebačke branding agencije Fabular osvojila su nagrade na prestižnom natjecanju REBRAND 100®. Marra, Apsolon, Algebra i Rajska dobili su odličja najvećeg svjetskog natjecanja koje nagrađuje najbolje internacionalne rebrandinge u posljednje dvije godine. Među četrnaest dobitničkih radova su i Accor Hotels, Toys’R’Us, Mastercard Cybersecurity i Morgan Stanley Private Wealth.

„Dobar rebranding je ključan za rast na tržištu, bez obzira na djelatnost tvrtke. Ponosni smo što su naši projekti izabrani u konkurenciji radova agencija koje imaju urede po cijelom svijetu, kao što su Interbrand, MetaDesign, Principals i Lippincott.“- izjavila je Anja Bauer, direktor brand strategije, kreativni direktor te vlasnica tvrtke Fabular.

Marra Cosmetics tako je osvojila Distinction nagradu i novu nagradu za najbolje brand video koncepte, brand pričom i sloganom “Ona ima ono nešto” inspiriranim snažnim ženskim karakterima te serijom videa sa stvarnim ženama koje govore što je "ono nešto" kod njih. Prva kolekcija Marra Cosmetics rasprodana je u 10 dana, a nedugo nakon launcha ušla je u 90 dm trgovina.

Foto: Arena Hospitality Group

Algebra, dobitnik Merit nagrade, je vodeća privatna obrazovna ustanova u RH s preko 15.000 polaznika godišnje kojoj je Fabular uveo Branded House model brand arhitekture te kao okosnicu nove priče postavio stremljenje ka tome da Algebrini polaznici pronađu ono što vole raditi i postanu izvrsni u tome. Proces je nazvan “zaiskri”, a odmah nakon launcha broj polaznika je porastao za 15 posto.

Merit nagradu dobio je i Apsolon, jedna od vodećih konzultantskih tvrtki u Jugoistočnoj Europi. Njihov novi vizualni identitet predstavlja transformaciju od najmanjeg detalja do velike slike - Od a do Apsolutno, što je ujedno i ključna poruka novog branda. Nakon rebrandinga porasla je prepoznatljivost branda, a Apsolon je privukao sasvim novu ciljnu skupinu zaposlenika, tzv. digital nativesa.

Foto: Arena Hospitality Group

Istom nagradom i porastom prepoznatljivosti nakon rebrandinga sada se može pohvaliti i Rajska, najveći hrvatski proizvođač rajčica. Novi slogan je "Miris ljeta, okus raja”, a novi vizualni identitet inspiriran je narodnom  nošnjom Svete Nedelje i motivima bumbara i rajčica.

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije