Poslovno planiranje u modernom poslovnom okruženju postaje sve značajnija aktivnost kako bi se na što efikasniji način planiralo korištenje raspoloživih resursa. Cilj seminara/radionice je kroz više praktičnih primjera upoznati polaznike s definiranjem strateških ciljeva, izradom poslovnog plana te financijskom analizom poslovnog plana kao i izvještavanjem o ostvarenju planskih veličina.
Uvodni dio seminara se odnosi na budžetiranje (planiranje). Međutim, budžetiranje mora biti povezano sa strategijom poduzeća i izvještajima (informacijama) koje su menadžerima potrebne za upravljanje poduzećem. S tim u svezi, da bi se moglo dobro budžetirati CFO mora kao preduvjet dobro razumjeti specifičnosti biznisa za koji je odgovoran (rizike, prednosti, specifičnosti). Nadalje, potrebno je razumjeti pozicije budžeta i kretanje prihoda i rashoda, kao i smisao target costinga.
Drugi dio seminara odnosi se na profitne centre i zamke u koje upadaju manageri vezano uz profitne centre, te na moderne tehnike povezane uz profitne centra (ABC costing, rolling budžetiranje etc.). Kako bismo bili učinkoviti, potrebno je uspostaviti sustav ključnih mjera uspješnosti (KPI) koje će nam kontinuirano ukazivati gdje smo kako bismo pravovremeno mogli reagirati ispravljanjem potrebnih aktivnosti te tako uspjeli dostići zacrtane ciljeve.
Treći dio edukacije odnosi se na kontrolu ostvarenja i razumijevanje odstupanja od budžeta. U ovom dijelu je fokus na varijancama i kako se izračunavaju i kakve preporuke možemo izvući na temelju njih.
Prijavu za sudjelovanje na seminaru IZRADA POSLOVNOG I FINANCIJSKOG PLANA – SUSTAV KLJUČNIH POKAZATELJA USPJEŠNOSTI (KPI) i BUDŽETIRANJE u organizaciji Hrvatskog instituta za financije (HIF) možete ispuniti na www.hif.hr ili slanjem osobnih podataka na info@hif.hr (ime i prezime, poduzeće, telefon i mail).
Seminar se održava u srijedu 13. lipnja 2018. u Zagrebu s početkom u 8.30 sati. Iz predavanja Kristijana Cinottija, ovl. porezni savjetnik i ovl. revizor, Mirele Copot Marjanović, ACCA i Ivana Bilića, ACCA saznajte:
- Menadžment izvještaji
- Važnost razumijevanja biznisa - rizici, specifičnosti
- Izrada poslovnog i financijskog plana
- Razumijevanje strategije i određivanje pripadajućih KPI's
- Odabir KPI's za različite organizacije
- Usklađivanje ciljeva i KPI's
- Profitni centri - "gdje gubim a gdje zarađujem novac?"
- 4 točke pokrića
- Karakter rashoda - varijabilni, fiksni i "oni između"
- BEP - break even point
- Target costing
- Inkrementalno budžetiranje
- ZBB budžetiranje
- ABC costing i budžetiranje
- Rolling budžeti
- Flexed budgeti
- Cost benefit i realnost
- Kontrola ostvarenja budžeta (varijance, izračuni i preporuke)
- Tokom seminara će se na KONKRETNIM PRIMJERIMA prikazati primjena financijskog planiranja, budžetiranja i sustav uspostave ključnih pokazatelja uspješnosti (KPI's)
ODOBRAVAMO POPUST DO 15% ZA RANE PRIJAVE DO 08.06.2018.
Sve daljnje informacije možete dobiti na www.hif.hr