Reuters je otvorio još jedno dopisništvo. Ništa novo, reći ćete: Reuters ima svoja dopisništva u valjda svakoj zemlji u svijetu, pa i u onim najzabačenijim. No, ovo posljednje ipak je po nečemu posebno. Otvoreno je u Second Lifeu, a to nije država ni grad: to je virtualni svijet, nimalo stvarniji od Međuzemlja iz Tolkienova Gospodara prstenova.
Postoji samo na zaslonima računala. No, Reuters nije prva korporacija koja je pronašla financijski interes u cyber-svemiru. Baš kao što dopisnik Reutersa Adam Pasick u stvarnom svijetu živi u Londonu, tako i još 900 tisuća ljudi živi paralelni život u Second Lifeu, internetskoj zajednici u kojoj gradi kuće, sklapa poznanstva i veze, zabavlja se... One koji su već sasvim izgubili kontakt s realnošću Adam će obavještavati o događajima u “vanjskom” svijetu, a nas koji još uvijek živimo u stvarnom svijetu izvještavat će o zbivanjima u Second Lifeu.
Sudionici Second Lifea ondje potroše oko 350.000 (stvarnih) dolara na dan. Mnogi dobra stečena u virtualnom svijetu prodaju u stvarnom svijetu, no još više novca slijeva se iz stvarnosti u cyber-svijet. To je potaknulo kompanije poput Sonyja da prodaju glazbu “stanovnicima” Second Lifea, a Toyota ondje oglašava svoje automobile.
U Second Lifeu možete kupiti Adidasove tenisice, a lanac hotela Starwood svoj je prvi hotel nove generacije izgradio upravo ondje. Realna “verzija” toga hotela otvorit će se tek 2008.