Nakon singlova "Vjeruj u mene" i "Firma" koji su predstavljeni po izlasku albuma „Dani zatvorenih vrata“ te nakon fanovske pjesme i videospota "Mojoj majici", došao je red na jednu polaganu, umirujuću, ljubavnu pjesmu Hladnog piva – „Lijepa riječ“.
Sama atmosfera pjesme pretočila se odlično u atmosferu spota, za što je zaslužna mlada i talentirana ekipa koja polako, ali sigurno osvaja svijet hrvatske kinematografije – redateljica Sonja Tarokić te glumci Tihana Lazović i Igor Kovač.
Tihana je sa samo 24 godine postigla ono čemu većina glumica teži u svojoj karijeri, a prošla godina donijela joj je niz priznanja. Osim što je film „Zvizdan“ Dalibora Matanića, gdje Tihana nosi glavnu ulogu, osvojio nagradu žirija na festivalu u Cannesu, Tihana je za ulogu u navedenom filmu osvojila Zlatnu Arenu Pula Film Festivala za glavnu žensku ulogu, a nedugo nakon toga i nagradu kao najbolja glumica na Festivalu istočnoeuropskog filma u Cottbusu. Nedavno je uvrštena među deset najboljih mladih europskih glumaca u sklopu programa European Shooting Stars 2016., koji svake godine u vrijeme Berlinalea predstavlja nove glumačke nade europske kinematografije, a francuski Le Passeur Critique uvrstio je Tihanu na svoj tradicionalni popis najboljih glumica u 2015. na kojem su se našle i Emma Stone, Charlize Theron, Jennifer Lawrence...
Igor Kovač također je jedan od hrvatskih glumaca koji u posljednjih nekoliko godina izaziva poprilično pozornosti svojim glumačkim ostvarenjima. Nakon uloga u filmu “Ćaća” Dalibora Matanića, "Kotlovina" Tomislava Radića te seriji “Nedjeljom ujutro, subotom navečer” Predraga Ličine, svoj talent potvrdio je ulaskom u ansambl HNK Ivana pl. Zajca u Rijeci, i ulogom u filmu „Kosac“ Zvonimira Jurića za koju je dobio Zlatnu Arenu za sporednu ulogu.
Do sada, u više od 25 godina postojanja Hladnog piva, igrom slučaja, redateljsku palicu njihovih videospotova držali su muškarci, no ovaj put štafetu je hrabro preuzela Sonja Tarokić, mlada i perspektivna redateljica poznata po kratkometražnim filmovima „Kurvo!“, „Ja sam svoje posložila“, „Pametnice“ te posljednjim „Tlo pod nogama“. Sonji Tarokić bilo je ovo prvo iskustvo snimanja glazbenog videospota.
– Kada me Mile nazvao, bila sam zbilja presretna jer sam oduvijek htjela režirati spotove i bilo mi je bitno napraviti nešto dobro. Većina njihovih spotova oslanja se na humor ili na društvenu poruku, i oni su kao članovi benda uvijek prisutni. Ovo je sad nešto potpuno drukčije: ljubavna je pjesma, ozbiljna, spot je poput igranog filma, ali bez Hladnog piva igdje u spotu.
Tihana Lazović i Igor Kovač jedni su od najperspektivnijih i nagrađivanijih glumaca u Hrvatskoj, a također nemaju iskustva s glazbenim videospotovima pa smo zato svi zajedno bili jako entuzijastični.
Mislim da je ovo pjesma koja će se dugo vrtjeti i pamtiti. Netipična je za Hladno Pivo, a svejedno jako dobro „sjeda“ – opisala je Sonja.
Dok je Mile nadodao: – "Lijepa riječ" spada u one malo netipične pjesme Hladnog piva, mogli bismo je okarakterizirati kao baladu o dvoje dosta temperamentnih ljudi. Htjeli smo raditi s novim licima iz filmskog svijeta pa je odluka pala na Sonju Tarokić, koja je onda za glavne uloge predložila Tihanu Lazović i Igora Kovača, što nam je zazvučalo kao smislena cjelina. Mislim da je Sonja napravila jako strastven i vrlo emotivan spot u kojem će se naći mnogi koji su se nekad onako pošteno posvađali s partnerom, dakle, pretpostavljam, skoro svi koji su ikada bili u ljubavnoj vezi.
S pjesmom i spotom „Lijepa riječ“ Hladno pivo ulazi u 2016. godinu i najavljuju užurbani radni tempo koji ih čeka. Slijede najava novih datuma i koncerata po Hrvatskoj, nastavak turneje, priznanja i dodjele nagrada, puno lijepih trenutaka i još dobre glazbe.
>>Stiže 'Hladno pivo Tour – Dani zatvorenih vrata'!
>>Hladno pivo uoči koncerta u Areni Varaždin predstavlja novi spot posvećen fanovima i majicama