Svjetska ekonomska kriza pogodovat će proizvođačima koji imaju nove
modele u manjim segmentima vozila. Tako slobodno možemo reći da Ford -
zahvaljujući novoj generaciji Fieste, čiji je početak prodaje najavljen
za prvo tromjesečje 2009., kao i novom modelu Ka - ima jake adute. Koje
bi još prednosti mogle pomoći šestoj generaciji Fieste u borbi za
titulu “Hrvatski automobil 2009.”, istražili smo na predlošku
1,6-litrenog modela s Titanium paketom opreme.
Simpatičan dizajn privlači i mladu i stariju publiku. Razigrani dizajn
eksterijera prenesen je i u putničku kabinu. Mislimo, prije svega, na
neobično izveden središnji greben, kao i obrube na instrumentnoj ploči.
S obzirom na bogat paket opreme, testnoj Fiesti ne nalazimo puno
zamjerki. No ipak, obloge na vratima trebale su biti izvedenije
kvalitetnije. Tvrda i neugledna plastika odudara od ostalih materijala.
Još su jedan plus svakako vozne karakteristike. Vrlo je dobro podešen
ovjes s preciznim mjenjačem, koji bi ipak mogao imati stupanj prijenosa
više, za pohvalu. U kombinaciji s novim 1,6-litrenim Duratec
Ti-VCT agregatom od 120 KS Fiesta je vrlo poželjan automobil. Vrlo
dobrim voznim karakteristikama svakako pridonosi i to što je prema
dosadašnjem modelu nova Fiesta 10 posto čvršća te lakša 40 kilograma.
Šesta je generacija tek neznatno narasla, što se odrazilo i na nešto
veći prtljažnik, obujma 295 litara, koji se spuštanjem naslona stražnje
klupe proširuje na 979 litara. Za konačnu ocjenu automobila morat ćemo
ipak pričekati i konačnu cijenu.
NA TESTU