Hrvatska turistička zajednice bez direktora je više od dva mjeseca, od smjenjivanja Meri Matešić, ali to nije prepreka kadrovskom bildanju Glavnog ureda. U eri bez direktora zaposleno je, naime, osmero novih ljudi, u prosjeku svaki tjedan – jedan.
Novi direktor, koji bi, prema obećanju povjerenstva za izbor, trebao biti izabran najkasnije za dva tjedna, na radnom će mjestu, zahvaljujući ažurnom popunjavanju, zateći ukupno šezdesetak suradnika. Među njima i pojačanja koja su proteklih osam tjedana dobile službe za marketinšku infrastrukturu, istraživanje tržišta, offline komunikaciju, e-marketing i odnose s javnošću te odjel za informatizaciju i naplatu prihoda.
– Sva su radna mjesta predviđena novom sistematizacijom Glavnog ureda, a razlog zapošljavanja je povećani obujam posla radi provođenja marketinške kampanje za sezonu 2014. Pri tome, činjenica je i da je osam djelatnika opravdano odsutno na dulje vrijeme, na šest mjeseci ili i više. Osim toga, natječaj za radna mjesta dizajnera, dva stručna suradnika za e-marketing i stručnog suradnika za istraživanje tržišta bio je otvoren između 19. veljače i 2. ožujka – odgovaraju iz Glavnog ureda HTZ-a, koji do izbora novog direktora formalno vodi ministar turizma Darko Lorencin, aludirajući da je to bilo još u vrijeme direktorovanja Meri Matešić.
S osmero novozaposlenih potpisani su ugovori na određeno vrijeme, a istine radi, u Glavnom uredu se intenzivno zapošljavalo i neposredno prije tog posljednjeg vala. Tijekom kratkog jednogodišnjeg mandata smijenjene direktorice Glavni ured je također ojačan za osam-devet novih zaposlenika. Objašnjenje je bilo slično kao i sada – reorganizacija i nova sistematizacija. Novi direktor, čini se, neće imati puno manevarskog prostora za svoja kadrovska rješenja.
>> Za mjesto smijenjene Meri Matešić natječe se pet kandidata
He, he, 16 novouhljebljenih u godinu dana (od ukupno 60 zaposlenih). To se zove bildanje birokracije, 35% povećanje broja ljudi. Znači slijedi nam dizanje boravišne takse, turističke naknade ili smanjenje proračuna za reklame... Sve sukladno dosadašnjoj praksi vladajućih - niti jedan drug ili drugarica ne smiju ostati nezaposleni...