Ministarstvo znanosti obrazovanja i sporta priopćilo je da je danas udovoljilo zahtjevu ekspertne radne skupine za provođenje Cjelovite kurikularne reforme na čelu s Borisom Jokićem te je s današnjim danom stavljena izvan snage odluka o osnivanju te skupine.
– Ministarstvo zahvaljuje članovima Ekspertne radne skupine na dosadašnjem angažmanu i entuzijazmu. Nadamo se da će, kao što su i najavili, svojim savjetima i konstruktivnim prijedlozima pomoći u daljnjem provođenju kurikularne reforme – navelo je ministarstvo u priopćenju.
Jučer je u izravnoj nadležnosti Ministarstva, otvaranjem javne rasprave o Prijedlogu Nacionalnoga kurikuluma za umjetničko obrazovanje, započela javna rasprava o kurikulumskim dokumentima. U trenutku otvaranja javne rasprave Ministarstvo je objavilo PDF inačicu Prijedloga Nacionalnoga kurikuluma za umjetničko obrazovanje s vidljivim izmjenama i dopunama, a izvješće o očitovanjima pristiglim u stručnoj raspravi i odgovorima objavljeno je na mrežnim stranicama Cjelovite kurikularne reforme. Objava dorađenih kurikulumskih dokumenata s vidljivim izmjenama i dopunama, kao i odgovora na priloge iz stručne rasprave bitan je preduvjet za javno savjetovanje s ciljem transparentnosti i otvorenosti za javnost te njegovanja dvosmjerne komunikacije. Ministarstvo je, kako navode, jučer zamolilo članove ekspertne radne skupine da do 20. lipnja dostave preostale kurikulumske dokumente s vidljivim izmjenama i dopunama te da na mrežnim stranicama Cjelovite kurikularne reforme objave preostala očitovanja s odgovorima na njih.
Po ispunjenju tih dvaju preduvjeta Ministarstvo će započeti s javnim savjetovanjem o preostalim kurikulumskim dokumentima poštujući hijerarhijsku strukturu zadanu Okvirom nacionalnoga kurikuluma. Ministarstvo poziva zainteresiranu javnost da se svojim primjedbama i prijedlozima aktivno uključi u raspravu o kurikulumskim dokumentima kako bi ti dokumenti u konačnici bili što kvalitetniji. Tijekom javne rasprave bit će imenovano novo tijelo koje će koordinirati doradu kurikulumskih dokumenta sukladno očitovanjima pristiglima u javnoj raspravi te izradu očitovanja na prijedloge pristigle tijekom javne rasprave, kao i provedbu recenzijskog postupka.
bravo Šustar , ne može srpče biti na čelu radne skupine koja će određivati kako će se obrazovati Hrvatska djeca.