Ministar Tolušić iskoristio EU sredstva

Kreću radovi na infrastrukturi Dugo Selo – Križevci: drugi kolosijek, 6 mostova, 11 novih nadvožnjaka

Započinju radovi na najvećem željezničkom infrastrukturnom projektu Dugo selo – Križevci
Foto: Promo
1/5
29.04.2016.
u 16:35

Obuhvaćena je i obnova željezničkih kolodvora Dugo Selo, Vrbovec i Križevci, obnova stajališta Božjakovina i Repinec te izgradnja novog kolodvora Gradec. Po završetku svih planiranih zahvata na dionici Dugo Selo – Križevci vlakovi će moći voziti brzinom od 160 km/h

U središnjici HŽ Infrastrukture danas su potpisani ugovori za rekonstrukciju postojećeg i izgradnju drugog kolosijeka na dionici pruge Dugo Selo – Križevci. Vrijednost projekta, koji obuhvaća izvedbu i nadzor radova, iznosi milijardu i 254 milijuna kuna, od čega je 85 posto financirano iz EU sredstava dok se preostalih 15 posto financira nacionalnim sredstvima.

Svečanosti potpisivanja prisustvovali su prvi potpredsjednik Vlade RH Tomislav Karamarko, ministar regionalnoga razvoja i fondova Europske unije Tomislav Tolušić, ministar pomorstva, prometa i infrastrukture OIeg Butković i ministar graditeljstva i prostornog uređenja Lovro Kuščević.

– Iznimno sam sretan što napokon ugovaramo ovako veliki projekt u željeznicama, ali i zabrinut jer je do sad priprema ovakvog projekta trajala sedam i pol godina. Ako nastavimo raditi kako se do sada radilo, to nas neće nigdje dovesti. Vjerujem u novi put kojim sada kročimo, jer samo zajedničkim radom i koordinacijom možemo uspješno realizirati ovakve projekte – izjavio je ministar Tolušić.

Foto: Promo

HŽ Infrastruktura potpisala je ugovore sa zajednicom ponuditelja koju čine hrvatske tvrtke DIV d.o.o., Dalekovod d.d. i Zagreb-Montaža d.o.o., dok je ugovor za provođenje nadzora nad radovima potpisan sa zajednicom ponuditelja koju čine hrvatske tvrtke SGS Adriatica i Investinženjering.

Početak radova planira se tijekom ljeta 2016., a svi radovi trebaju biti dovršeni u prvoj polovini 2020. godine.

Planirane aktivnosti u okviru projekta uključuju, pored obnove postojećeg i izgradnje drugog kolosijeka na cijeloj pružnoj dionici dužine 38,2 km, izgradnju 6 mostova od kojih dva cestovna i rekonstrukciju postojećih sedam mostova, ukidanje 17 željezničko-cestovnih prijelaza i dvaju pješačkih prijelaza te gradnju 11 novih nadvožnjaka, jednog podvožnjaka i šest pothodnika, nadogradnju stabilnih postrojenja električne vuče, modernizaciju signalno-sigurnosnih i telekomunikacijskih uređaja te izgradnju 25 kilometara servisnih cesta.

Obuhvaćena je i obnova željezničkih kolodvora Dugo Selo, Vrbovec i Križevci, obnova stajališta Božjakovina i Repinec te izgradnja novog kolodvora Gradec. Po završetku svih planiranih zahvata na dionici Dugo Selo – Križevci vlakovi će moći voziti brzinom od 160 km/h. Dodatno će se povećati sigurnost prometa, kapacitet pruge i kvaliteta života ljudi uz prugu, a vrijeme putovanja će se skratiti.

>> EK: Novi plan za HŽ Cargo ili mora u stečaj

Komentara 15

KO
Korisniche
17:45 29.04.2016.

Cekamo Sdp mlade ZOKIJEVE tigrove HAJDASA I GRCICA da daju izjavu kako je ovo isto tako rezultat njihovog rada kmeeee

MI
microlion
19:01 29.04.2016.

Prošloj vladi ne može se puno dobroga pripisati, ali jedna rijetkih dobrih stvari je što je pogurala željezničke projekte. Ovaj projekt se gura već nekoliko godina a u pripremi su i drugi (nastavak do Koprivnice, pruga prema Karlovcu i Novskoj...)) Nadam se da će ova vlada taj proces nastaviti i po mogućnosti ubrzati.

GD
GDamir
18:52 29.04.2016.

posao ce isto kao i nadzor vrsiti firme koje dosada nisu ni vidjele a kamoli gradile prugu.a strucni i sposobni ljudi sa iskustvom koji rade u firmi koja je te poslove sa uspjehom obavljala sada ciste sikare uz prugu ili su na burzi.bravo za obadvije vlade

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije