NOVI SLOGAN

Skoko: Kad čujem 'puna života', prvo pomislim na – Brazil

slogan
Foto: HTZ
1/2
13.02.2015.
u 11:45

Slogan je dobra platforma za sve što Hrvatska ima, a nitko od konkurenata ne koristi njegovu ključnu riječ, ističe ministar Lorencin

Netaknuto odredište sunca i mora s malo dodatnih aktivnosti, kako Europljani Hrvatsku danas prepoznaju, mora postati brend za turističku izvrsnost na Mediteranu i različite životne stilove. Promocija će se, pritom, oslanjati na jučer predstavljeni novi turistički slogan ‘Croatia, Full of life’ (Hrvatska, puna života) i njegove varijacije. Neke od mogućih izvedenica za različite zemlje i tržišne niše su ‘Croatia, Full od Energy‘, ‘Croatia, Full of Love’, ‘Croatia, Full of Flavours’, Croatia, Full of Diversity’ itd.

– Novi je slogan dobra platforma da prezentiramo sve što Hrvatska nudi, ne samo sunce i more, a poziva turiste da najvrednije dane svog života u godini provedu kod nas. Povrh svega, nitko od konkurenata ne koristi ključnu riječ našeg slogana, ‘život’ – kaže ministar turizma Darko Lorencin.

Jednoglasno ga je amenovalo Turističko vijeće, a složni su bili članovi povjerenstva (u kojem su bili i stručnjaci za marketinške komunikacije Damir Ciglar i Maja Čulig, prof. Tihomir Vranešević s Ekonomskog fakultetu u Zagrebu, Neda Telišman-Košuta iz Instituta za turizam i Latica Ivanišević, stručnjakinja za brend menadžment), i europski turisti. Budući slogan testiran je među 4800 ispitanika u osam zemalja. Ponuđeno im je pet slogana, a ‘Croatia Full of Life’ dobio je najviše, 28 posto glasova. Novi će slogan, uradak tima BBDO Zagreb i AMV BBDO, biti lansiran u rujnu, a za stručnjaka za brendiranje destinacija sa zagrebačkog Fakulteta političkih znanosti Božu Skoku slogan je samo djelomice pogođen.

– Korektan je, ali su upitne poveznice s Hrvatskom. Prva asocijacija na zemlju punu života su mi Španjolska i Brazil. Naša ponuda i mentalitet su ipak malo drukčiji, a imamo i obilje drugih komparativnih prednosti u odnosu na konkurenciju. Bojim se da bi novi slogan u našoj javnosti mogao postati predmet ismijavanja jer je Hrvatska danas, ne puna života, već prepuna depresije, štednje i manjka životnog optimizma – komentira Skoko.

>> Ovo je novi slogan Hrvatske turističke zajednice. Kako vam se sviđa?

>> Reakcije čitatelja na novi turistički slogan: Croatia, full of jad...

Komentara 3

Avatar Neanderthalac
Neanderthalac
12:13 13.02.2015.

Ovo su neke slike iz paralelnog svemira. Hrvatistanci izumiru ili se iseljavaju, a ovo je blago rečeno - uvreda.

Avatar marijaterezija2
marijaterezija2
17:15 13.02.2015.

Kad čujem puna života asocira me na trudnoću:)))

DU
Deleted user
13:39 13.02.2015.

puna minusa, puna glupana, puna lopova, puna "balkanaca"...

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije