Nakon premijere kazališne predstave Moisesa Kaufmanna "33 varijacije" o ženi koja pokušava riješiti zagonetku jednog od najpoznatijih Beethovenovih djela, kritičari su uglavnom oduševljeni povratkom Jane Fonde na Broadway nakon više od četiri desetljeća.
Oduševljenje kritičara ne proteže se na samo dramu: zlobniji kritičari, poput Johna Simona iz "Bloomberga", hvale Fondinu mladolikost i glumu i pored nedostataka u materijalu:
- Ona izgleda, čak i iz petog reda gledališta, kao da ima 45 godina ili manje. Za glumicu u Fondinim godinama tako preuzeti težak broadwayski raspored zbilja je iznimno. Šteta što se isto ne može reći i za samu dramu.
Tek malo blaži bio je Ben Brantley iz "New York Timesa":
- Slojevita svježina gospođe Fonde je, žao mi je što to moram reći, u kontrastu s prečesto razmočenom dramom gospodina Kaufmana. No, spreman sam mnogo oprostiti drami koja je uspjela tako smjelo vratiti gospođu Fondu na broadwayske daske."
Fonda je kao Katherine Brandt, muzikologinja koja umire od neurološkog poremećaja ALS-a (poznatijeg kao Gehrogova bolest) i pokušava se pomiriti sa svojom kćeri i istodobno otkriti zašto je veliki skladatelj bio toliko opsjednut jednim minornim valcerom Antona Diabellija da na njega napiše slavne 33 varijacije, digla na noge publiku na premijernoj predstavi. Među onima koji su joj oduševljeno aplaudirali u kazalištu "Eugene O'Neill" bili su i Dolly Parton, Renee Zelwegger i Geoffrey Rush.
Pored Samanthe Mathis koja glumi kćer Katherine Brandt i Zacha Greniera u ulozi Beethovena, u predstavi glumi i Colin Hanks, sin Toma Hanksa.U drami se isprepliću odnos Beethovena i Diabellija, Katherinino istraživanje u Bonnu, i veza njezina bolničara s njezinom kćeri.
Bez obzira na kvalitetu same drame, već su se javili producenti s druge strane Atlantika koji bi vrlo rado Jane Fondu vidjeli i na daskama londonskog West Enda. Nije ni čudo, budući da je newyorški dopisnik londonskog "Guardiana" Ed Pilkington napisao:
- Fondina izvedba nije bila savršena u svakoj rečenici; međutim, kako drama napreduje, kopajući sve dublje po temama opsesivnosti i smrtnosti koje teku i kroz Brandtovu i kroz Beethovena, Fonda nas podsjeća koliko je kazalište izgubilo njezinim skoro polustoljetnim odsustvom s dasaka. Njezina gluma je nenaglašena – što je ključno u drami koja bi bila saharinska da nije njezinih škrto odglumljenih replika.
Jane Fonda nakon pola stoljeća opet na daskama