Hrvatski telekom ušao je na domaće tržište mobilnog oglašavanja gdje planira zauzeti vodeću poziciju za koju se trenutačno natječu Google i Facebook. To tržište u Hrvatskoj zasad vrijedi manje od jedan posto ukupnog oglašivačkog kolača, koje je lani, prema HURA-i, procijenjeno na 1,4 milijarde kuna.
Sva istraživanja upućuju na to da se prihod od m-oglašavanja svake godine udvostručuje.
Facebook zbog toga više od 60 posto oglasnog prihoda ima upravo od mobilnog oglašavanja. Mario Volarić, direktor Odjela za transformaciju HT-a u e-kompaniju, kaže da prvo kreću s uslugom geolokacijskog marketinga Kupon2go. Usluga se temelji na kombinaciji tehnologije koja određuje lokaciju korisnika, SMS-a i big data tehnologija.
– Slijedi mobilna aplikacija te širenje ponude mobilnog marketinga – kaže Volarić.
Dodaje da se već sada na Kupon2go prijavljuje tisuću do 1500 korisnika dnevno. Cilj je, navodi, nekoliko stotina tisuća korisnika. Naglašava i da imaju bolje pokazatelje od američke internetske konkurencije.
Ines Rukljač, voditeljica oglašavanja na e-platformama HT-a, zadovoljna je odzivom korisnika.
– Naš sustav m-oglašavanja koriste Agrokor, Cinestar, Hrvatska lutrija, Samsung, odnosno već imamo 24 ponude iz različitih industrija – kaže Rukljač. Navodi da žele izravno nuditi usluge velikima, a portalima grupne kupnje nude pristup malim i srednjim poduzetnicima.
>> Velika gužva na hrvatskom tržištu podatkovnih centara
Samo idiotske tvrtke (balkanske) mogu nešto ovak izjaviti pored facebook ili google!!! Ovo stvarno mogu samo idioti pokušati nekome plasirati. Baš me zanima koji jadnik je ovo prodao Upravi kao izvor prihoda..?!?