Best Buy Award

Konzum simbol najbolje kupovine, Agrokoru 45 prvih mjesta

'06.02.2013., Zagreb - Agrokor, Ivica Todoric predsjednik Agrokor koncerna i Rick Weilens, predsjednik Uprave NineSigma za Europu potpisali ugovor o suradnji. Photo: Robert Anic/PIXSELL'
Foto: Robert Anić/PIXSELL
17.03.2014.
u 12:15

Ispitanici su najveći broj glasova za najbolji omjer cijene i kvalitete dali proizvodima, uslugama i kompanijama Agrokora.

Prema istraživanju Best Buy Award Survey 2014/2015 koje je provela švicarska kuća ICERTIAS, Konzum je hrvatskim građanima simbol najbolje kupovine dok su Agrokorove kompanije u 45 kategorija od njih ukupno 166 zauzele prvo mjesto.

Prema tome ispitanici su najveći broj glasova za najbolji omjer cijene i kvalitete dali proizvodima, uslugama i kompanijama Agrokora.

Rezultati su to dvaju predmetnih istraživanja ICERTIAS-a (www.icertias.com): Best Buy Award 2014/2015 provedenom u siječnju 2014. na uzorku od 1.200 ispitanika opće populacije u Hrvatskoj te Best Buy Award Private Label 2014/205, provedenom također u siječnju 2014. na uzorku 1.200 ispitanika kupaca i konzumenata trgovačkih robnih marki. Istraživanja su provedena korištenjem CAWI - DEEPMA metodologiju (Computer Assisted Web Interviewing - Deep Mind Awareness).

Agrokorovi brandovi, proizvodi i usluge osvojile su Best Buy Award certifikate u sljedećim kategorijama:

KONZUM

1.      Pojam najboljeg omjera cijene i kvalitete
2.      Maloprodajni trgovački lanac općenito
3.      Maloprodajni trgovački lanac s odjelom za prodaju ribe
4.      Maloprodajni trgovački lanac s odjelom za prodaju svježeg mesa
5.      Maloprodajni trgovački lanac s odjelom za prodaju svježeg voća i
povrća
6.      Maloprodajni trgovački lanac s odjelom za prodaju vina
7.      Internet trgovina za kupovinu hrane i pića

K PLUS

8.      Trgovačka marka mliječnih proizvoda općenito
9.      Trgovačka marka mlijeka
10.    Trgovačka marka dječjeg deserta
11.    Trgovačka marka džema/marmelade
12.    Trgovačka marka ajvara
13.    Trgovačka marka sataraša
14.    Trgovačka marka pinđura
15.    Trgovačka marka sireva
16.    Trgovačka marka negazirane vode u boci
17.    Trgovačka marka gazirane vode u boci
18.    Trgovačka marka suhomesnatih proizvoda
19.    Trgovačka marka konzerviranog povrća
20.    Trgovačka marka piva
21.    Trgovačka marka svježe pakiranog mesa

BELJE

22.  Sirni namaz – ABC

JAMNICA

23.  100% prirodni voćni sok - Juicy
24.  Ledeni čaj
25.  Negazirana voda u boci

LEDO

26.  Gotovo tijesto za pizzu
27.  Kore za pite, štrudle
28.  Sladoled općenito
29.  Sladoled – obiteljsko pakiranje
30.  Zamrznuta gotova jela
31.  Zamrznuta pizza
32.  Zamrznuto voće
33.  Zamrznuto povrće

PIK Vrbovec

34.  Parizer - Piko
35.  Mortadela
36.  Svježe pakirano meso općenito
37.  Svježe pakirano svinjsko meso
38.  Svježe pakirano teleće meso

TISAK

39.  Lanac uličnih kioska

ZVIJEZDA

40.  Bučino ulje najboljeg omjera cijene i kvalitete
41.  Ketchup najboljeg omjera cijene i kvalitete
42.  Majoneza najboljeg omjera cijene i kvalitete
43.  Margarin najboljeg omjera cijene i kvalitete

ATLAS

44.  Domaća turistička agencija
45.  Turistička agencija općenito

>>Agrokor investira 140 mil. kn u nove Konzumove centre!

Komentara 2

NE
neboiznadzagreba
12:33 17.03.2014.

Zaboravili ste napisati "sponzoriran članak" .

HE
hellen3353
15:18 17.03.2014.

Zaboravili ste napisati "sponzoriran članak" .

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije