Voditeljima trgovina, za njih 67, od kojih je više od 70 posto žena, trgovački lanac Lidl Hrvatska danas je u logističko-distributivnim centrima u Perušiću i Jastrebarskom uručio diplome, nove ugovore o radu s većim plaćama, 67 službenih automobila. Nastavak je ovo Razvoja potencijala, posebnog Lidlova projekta, kojemu je svrha osnažiti rukovoditeljske i stručne kompetencije svojih voditelja pa tako i u više od 80 trgovina u Hrvatskoj. Svi su voditelji pristupili tzv. razvojnom danu, gdje se procjenjivao njihov potencijal za preuzimanje većeg spektra odgovornosti, većina njih uspješno je savladala izazove, pohvalili su se danas u Lidlu. No ideja je da kod voditelja potenciraju cjeloživotno obrazovanje i daljnji razvoj.
– Čak 84% naših voditelja trgovina pokazalo je da su spremni preuzeti punu odgovornost za svoju trgovinu i poslovanje, razvoj svojeg tima, odabir novih članova tima te prepoznavanje potencijala. Izuzetno smo zadovoljni i što su ih naši regionalni voditelji prodaje odlično podržali u razvoju, što je rezultiralo izrazito visokim postotkom voditelja koji su već sada spremni preuzeti odgovorniju poziciju – izjavila je Romina Ivančić iz sektora Ljudskih resursa Lidl Hrvatska. To pak znači i da će se Lidl na tržištu bolje pozicionirati i još brže odgovarati potrebama svojih kupaca u smislu boljeg iskustva kupnje, doživljaja u samoj trgovini te raspoloživosti svih proizvoda.
– Na tržištu na kojem je jako malo prilika i mogućnosti, a puno konkurencije i sve zahtjevniji kupci, mogućnost dodatnog usavršavanja i educiranja voditeljima predstavlja veliku motivaciju i poticaj za veći doprinos uspjehu Lidla, ali i veću konkurentnost na tržištu rada - čulo se danas.
Direktori podružnica LDC Perušić i Jastrebarsko ističu kako je ovaj projekt i njegovi rezultati dokaz da se zaista isplati ulagati u ljude.
Igor Kundik, voditelj prodavaonice u Krapini i jedan od današnjih “diplomanata”, kaže kako je Lidlov projekt najbolji način da njegovi zaposlenici testiraju svoje znanje i sami vide gdje se još mogu poboljšati. Odgovornost za organizaciju trgovine je velika, i za tim koji u njoj radi, i za kupce.
Lidlov projekt Razvoj potencijala provodi se na međunarodnoj razini i obuhvatit će više od 10.000 voditelja trgovina na svim tržištima na kojima Lidl posluje, u 26 zemalja. Pokrenut je 2013. u Njemačkoj, a u Hrvatskoj se s njime počelo u ožujku ove godine.
>> Na Lidlovim policama osvanuli i mliječni proizvodi Vindije
uvoz uvoz uvoz i onda jos uvoza...sto direktno smanjuje BDP