Predizborna kampanja bit će relativno neizvjesna, teme na kojima će počivati mijenjat će se iz dana u dan, a to je za medije najbolja vijest, poruka je urednika vodećih medija u Hrvatskoj koji su o načinu na koji će pratiti izbore raspravljali na Weekend media festivalu u Rovinju. Urednici su istaknuli da mediji neće odabrati stranu, iako je Igor Alborghetti priznao da će Telegram javno podržati jednu od političkih opcija.
– Večernji list neće se prikloniti nijednoj opciji. Vlasnici Večernjeg lista nikada nisu odabirali koga će podržati. Svima ćemo dati prostor da predstave svoje ideje – istaknuo je Zdravko Milinović, član uredničkog kolegija Večernjeg lista. Upozorio je da mediji ne smiju podleći objavi afera koje konstruira “stranačko i političko podzemlje”, a koje očekuje iz jednog i drugog političkog tabora.
– Priču treba objaviti, ali tek nakon što se dobro provjeri i uvjeri u njezinu autentičnost – poručio je Milinović. S njim se složio i Gojko Drljača, zamjenik glavnog urednika Jutarnjeg lista, istaknuvši da treba sačuvati dignitet medija dobro provjeravajući informacije koje medijima stižu u predizborno vrijeme. Iako dnevne novine zadržavaju ulogu kreatora javnog mišljenja, čitatelji traže informaciju na različitim platformama. Ivona Čulo iz Adria Medije naglasila je važnost prilagodbe novim navikama potrošača. – Mobilni sadržaji postaju ključni jer istraživanja pokazuju da ljudi dnevno 221 put pogledaju na mobitel. Više se pažnje mora posvetiti i videosadržajima jer procjene govore da će do 2018. 80 posto sadržaja biti u videoobliku – kazala je Čulo.
>> Od mrežne ekonomije do Laibacha i izbora