Čokolada Milka i u lanjskoj je godini bila vodeći brend u regiji, a slijede je Coca-Cola, Vegeta, Cedevita i Argeta, pokazalo je istraživanje Valicona za portal JaTrgovac na području Hrvatske, Slovenije, BiH, Srbije, Crne Gore i Makedonije.
Među 25 najjačih brendova u regiji hrvatski su još samo Jana (14.), koja je godinu prije bila ‘ispod crte’ te Kraševi Jaffa keksi (12.) i Kiki bomboni (19.), Podravka juhe (23.) i Dukat jogurti (24.). Kraševa Dorina, koja je godinu prije bila 17., ispala je pak s liste, što u Valiconu objašnjavaju najtežom kategorijom za upravljanje, u kojoj su diskonteri i trgovci najaktivniji i najuspješniji. To je vjerojatno i razlog što Milka, koja je godinu ranije i u nas držala uvjerljivu čelnu poziciju, ispala iz TOP 5 brendova u RH, koje sada čine Jana, Cedevita, Vegeta, Jamnica i Coca-Cola.
Podravkina Vegeta te Atlanticova Argeta najbolji su primjer kako zadržati snagu i bez izleta u B-brendove, tvrde u Valiconu, ističući kako im je, što se praktično odnosi i na ostale na ljestvici, zajednička jedinstvenost. Nitko ih, naime, nije uspio kopirati. Odnosno, njihovu popularnost ni u krizi nisu potisnule cjenovno prihvatljive alternative poput privatnih trgovačkih marki i jeftinijih brendova.
>>Coca-Cola pokrenula biznis koji je do prije nekoliko godina bio nezamisliv
>>Tko su najpoželjniji poslodavci u Hrvatskoj i koji su razlozi njihove atraktivnosti?
Sta je argeta majke ti?