istraživanje

Milka, Coca-Cola, Vegeta i Cedevita najjači brendovi

'podravka Vegeta HR 250 nova'
28.02.2015.
u 07:00

Nitko ih dosad nije uspio kopirati pa im popularnost ni u krizi ne pada u odnosu na cjenovno prihvatljivije alternative, tvrde u Valiconu

Čokolada Milka i u lanjskoj je godini bila vodeći brend u regiji, a slijede je Coca-Cola, Vegeta, Cedevita i Argeta, pokazalo je istraživanje Valicona za portal JaTrgovac na području Hrvatske, Slovenije, BiH, Srbije, Crne Gore i Makedonije.

Među 25 najjačih brendova u regiji hrvatski su još samo Jana (14.), koja je godinu prije bila ‘ispod crte’ te Kraševi Jaffa keksi (12.) i Kiki bomboni (19.), Podravka juhe (23.) i Dukat jogurti (24.). Kraševa Dorina, koja je godinu prije bila 17., ispala je pak s liste, što u Valiconu objašnjavaju najtežom kategorijom za upravljanje, u kojoj su diskonteri i trgovci najaktivniji i najuspješniji. To je vjerojatno i razlog što Milka, koja je godinu ranije i u nas držala uvjerljivu čelnu poziciju, ispala iz TOP 5 brendova u RH, koje sada čine Jana, Cedevita, Vegeta, Jamnica i Coca-Cola.

Podravkina Vegeta te Atlanticova Argeta najbolji su primjer kako zadržati snagu i bez izleta u B-brendove, tvrde u Valiconu, ističući kako im je, što se praktično odnosi i na ostale na ljestvici, zajednička jedinstvenost. Nitko ih, naime, nije uspio kopirati. Odnosno, njihovu popularnost ni u krizi nisu potisnule cjenovno prihvatljive alternative poput privatnih trgovačkih marki i jeftinijih brendova.

>>Coca-Cola pokrenula biznis koji je do prije nekoliko godina bio nezamisliv

>>Tko su najpoželjniji poslodavci u Hrvatskoj i koji su razlozi njihove atraktivnosti?
 

Komentara 3

DE
dejo60
08:39 28.02.2015.

Sta je argeta majke ti?

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije