Restrukturiranje tvrtki, diversifikacija poslovanja, preslagivanja u medijima i priprema tržišta za nove proizvode teme su koje su dominirale na ovogodišnjem Weekend media festivalu koji je u Rovinju okupio oko 4000 sudionika iz regije. A upravo regionalna suradnja i regionalno širenje pozadina je svih poslovnih procesa najvećih tvrtki u Hrvatskoj i bivšim jugoslavenskim zemljama.
S pozicije Agrokora i Konzuma nakon preuzimanja Mercatora, regija je platforma i odskočna daska za ambiciju osvajanja Turske i Rusije. Na tom putu Konzum se restrukturira optimizacijom logistike i asortimana, što će potaknuti val investicija, najavio je predsjednik uprave tvrtke Darko Knez. Croatia osiguranje i Hrvatski telekom interno se preslaguju, a stabilnost poslovanja traže u novim proizvodima i tržišnim nišama. Telekomima padaju prihodi od osnovne djelatnosti pa ulaze u bankarsko tržište, ali u regiji nisu uzeli značajan dio tržišta. Nenad Mećava iz Zagrebačke banke predviđa da će banke imati sve manje klijenata u poslovnicama, a sve više na internetu, što je, prema podacima iz Austrije, već realnost s obzirom na to da klijenti dvaput godišnje dolaze u poslovnicu, a 17 puta mjesečno pristupaju svom računu preko interneta.
I Hrvatska pošta iskoračila je u financijske usluge, pod pritiskom pada prihoda poštanskih usluga koje nose 80 posto prihoda, priznao je Alen Premužak, predsjednik uprave Hrvatske pošte. Kako po zakonu mora održavati mrežu poštanskih ureda, mrežu koriste za stvaranje novih prihoda pa tako prodaju financijske usluge, od tekućih računa i kreditnih kartica do osiguranja. Mediji se preslaguju i u novinarskim krugovima još uvijek se govori o slobodi, dok padaju prihodi od marketinga i naklade. Oglašavanje je protekle godine naraslo 7 posto, televizija je i dalje vodeći medij, internet je blago pao, no s obzirom na trendove postat će glavna platforma.
>>Novinarstvo odumire, ali zato ima sve više PR-ovaca
>>Što je ostalo od novinarstva u Hrvatskoj?
partijašima regija izlazi na uši..