Tekstilna industrija Pounje iz Hrvatske Kostajnice svojedobno je s brendom Plavi cvijet diktirala modne trendove na tržištima regije u asortimanu ženskog dnevnog i noćnog rublja.
Predsjednik uprave Tihomir Babić ističe kako su odlučili staru slavu vratiti suradnjom s hrvatskim dizajnerima i stoga su pokrenuli partnerski projekt s dizajnericom Marijom Cvitanović.
Nadahnuće iz Hollywooda
Suradnja datira od prošle godine, a lani predstavljena kolekcija proizvoda pod brendom Marka M vintage glamour Pounje od polovice svibnja bit će dostupna u trgovinama.
Cvitanović je nadahnuće za modni uradak pronašla u holivudskim filmskim divama iz 1950-ih, pa je u nove kreacija rublja ugradila dašak njihova odjevnog glamura.
− U Pounju su htjeli nadoknaditi nedostatak nekadašnjeg brenda, a moje vizije odlično su se uklopile i tako je nastao naš zajednički projekt. Ovo je zapravo tek početak, kako se izmjenjuju sezone, tako ćemo tržištu kontinuirano nuditi nove linije proizvoda − govori Marija Cvitanović. U kolekciji ženskog rublja, koja će na tržištu biti dostupna sredinom svibnja, dominiraju čipka i svila.
Pounje od 2013. kroz predstečajnu nagodbu nastoji riješiti nagomilane probleme koji tvrtku sputavaju u razvoju. Ta je kalvarija konačno u završnoj fazi, nedavno je prihvaćen poslovni plan o operativnom i financijskom restrukturiranju, objašnjava Babić. Kaže kako su se konačno stekli uvjeti za kvalitetno restrukturiranje bilance.
Veliki planovi
Vjerovnici su prihvatili otpis trećine potraživanja, ostatak obveza bit će riješen kroz nekretnine, što je dogovoreno s bankarima. Za ostatak dugova, a riječ je o oko sedam milijuna kuna, dogovoreno je više modela uz poček od jedne do dvije godine, dok će se isplata potraživanja protegnuti kroz četiri do šest godina.
− Time nam zaduženost pada ispod 30% i više nemamo kratkoročnih potraživanja − ističe prvi čovjek Pounja. Ovakav rasplet, objašnjava, otvara tvrtki prostor za nove velike planove i uspješniji razvoj proizvodnje te još snažnije brendiranje asortimana. Pounje, dodaje, izvozi u Sloveniju, BiH i Makedoniju, a nakon kraće stanke vraća se i u Srbiju, gdje izvrsno prihvaćaju asortiman iz njihove ponude.
Usto, dodaje, sustav veleprodaje već nadograđuju svojom mrežom trgovina. Dvije su otvorene u Zagrebu i jedna u staroj jezgri Dubrovnika, a u planu je uskoro i otvaranje trgovine u Splitu.
Pounje je 2015. zaključilo s 9,19 milijuna kuna prihoda i 1,5 milijuna kuna gubitka, no minus je 18% manji nego u 2014. Prvi kvartal 2016. donio je 1,92 milijuna kuna prihoda, uz gubitak od 438 tisuća kuna, dok je u istom razdoblju godinu prije minus iznosio 727 tisuća kuna. U tvrtki radi 78 zaposlenika, no s obzirom na to da prodaja raste više nego proteklih godina, planiraju povećati broj radnika.
>>Marija Cvitanović predstavila vlastiti modni brend Marka
Tko je Marija Cvitanović????