PRODAJA CIGARETA

TDR dosegao najviši rast od dolaska na srpsko tržište

ronhill
Foto: Jurica Galoić/Pixsell
27.09.2014.
u 16:40

TDR drži više od 60 posto hrvatskog tržišta, na kojemu je prodao 3,4 milijarde cigareta

Tvornica duhana Rovinj u prošloj je godini ostvarila rast i zadržala stabilne pozicije na svim tržištima jugoistočne Europe, priopćili su danas iz kompanije.

"Ukupna prodaja TDR-a u 2013. godini iznosila je 9,5 milijardi cigareta, pri čemu je 64,5 posto ostvareno u izvozu. Svaki peti potrošač u regiji konzumira cigarete TDR-a koji je na na tržištima regije prisutan s 6 svojih brendova u svim cjenovnim segmentima" izjavio je predsjednik Uprave TDR-a Mato Zadro na redovitom godišnjem druženju s novinarima iz jugoistočne Europe.

TDR drži više od 60 posto hrvatskog tržišta, na kojemu je prodao 3,4 milijarde cigareta. U BiH je tvrtka lani prodala 1,8 milijarde cigareta te drži više od 30 posto tržišta. U prošloj je godini u Srbiji TDR prodao 1,2 milijarde komada cigareta i ostvario rast tržišnog udjela koji je do kraja 2013. godine dostigao 9,6 posto. Rast je nastavljen i tijekom ove godine, pa je tržišni udjel dostigao 10,1 posto, što je najviše od dolaska TDR-a na srpsko tržište.

TDR kontinuirano širi poslovanje i na makedonskom tržištu. U 2013. godini u Makedoniji je prodano 510 milijuna komada cigareta, što je rast od 6,25 posto u odnosu na godinu ranije. TDR i u 2014. godini bilježi daljnje povećanje tržišnog udjela koji danas iznosi 7,3 posto. Dobre poslovne rezultate TDR bilježi i na tržištima Slovenije, Kosova i Crne Gore, gdje je udjel također povećan u 2013. godini.

TDR razvija novi prostor za rast i izvan regije. Jedno od najperspektivnijih tržišta, kažu, svakako je iransko, gdje je važan iskorak napravljen u rujnu 2013. otvaranjem tvornice u Sariju, glavnom gradu pokrajine Mazandaran. Tvornica vrijedna 30 milijuna eura otvorena je u suradnji s Iranian Tobacco Company. Drugo najveće tržište TDR-a izvan regije je Češka, gdje je u 2013. godini prodano 255 tona cigareta, a slijedi Španjolska s 127 milijuna.

Najvažniji brend TDR-a je Ronhill, koji je prisutan na svim tržištima na kojima TDR posluje, a njegov udjel u ukupnoj prodaji TDR-a u jugoistočnoj Europi je gotovo 50 posto. Walter Wolf je drugi najvažniji brend i izvozni proizvod TDR-a, prisutan je na pet regionalnih tržišta, na kojima se ostvaruje više od 50 posto ukupne prodaje.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije