Lokalna ponuda sve je važnija potrošačima i globalnim igračima u Hrvatskoj, što se najbolje vidi po najnovijoj suradnji McDonald'sa i Kraša. Donedavno je bilo nezamislivo da u tom lancu brze hrane sudjeluju i hrvatski dobavljači. No nakon što su led probili Perfa Bio s jajima, Fragaria s povrćem te Dukat s mliječnim proizvodima, Kraš od početka tjedna napolitankama obogaćuje McDonald'sovu slasticu McFlurry.
– Kraš je jedan od lokalnih brendova s kojim vidimo pozitivne mogućnosti rasta i zajedničkog napredovanja. Sa svojim dugogodišnjim iskustvom u proizvodnji visokokvalitetnih i originalnih konditorskih proizvoda Kraš svakako može doprinijeti našoj ponudi – kazao je Robert Švigir, voditelj odjela nabave i kontrole kvalitete u tvrtki Globalna hrana, nositelju franšize za McDonald's u Hrvatskoj.
Ovakvim poslovnim aktivnostima cilj nam je kroz sinergiju dva jaka brenda dodatno jačati desetljećima stvarane poznatost i snagu brenda – izjavio je predsjednik uprave Kraša Damir Bulić ističući kako je vizija razvoja Kraša uvijek bila u stvaranju kvalitete koja će trajati dugi niz godina.
Franšiza u portfelju Globalne hrane unatoč dugogodišnjoj krizi i recesiji u Hrvatskoj je otpornija od matične joj kuće gdje su pad prodaje od 2,5% te dobiti od 15% u lanjskoj godini slijedile i promjene u vodstvu tog najvećeg globalnog lanca restorana. Poslovanje McDonald'sa Hrvatska, na koje je utjecalo i povećanje PDV-a sa 10 na 13%, stabilno je, izjavio je nedavno u intervjuu za Večernji list direktor McDonald'sa Hrvatska i član uprave Globalne hrane Pavel Pavliček. McDonald's je lani u Hrvatskoj imao 15,8 milijuna posjetitelja, 400 tisuća više nego godinu prije, nakon što je u prosincu 2013. otvorio 21. restoran i povećao broj zaposlenih sa 1229 na 1237.
>> Hrvati vole naš pomfrit, a naručuju od 19 do 23 sata
I burek sa sirom