'Every Lidl Helps'

Veliki planovi: Njemački trgovački lanac osvaja američko tržište

Lidl
Foto: Marijan Murat/DPA/Pixsell
1/4
18.09.2016.
u 23:30

Pod sloganom trgovine "Every Lidl Helps" do 2018. godine planirano je otvaranje 150 novih dućana na američkom tržištu

Njemački maloprodajni trgovački lanac Lidl osvojio je europsko tržište, a uspjeh nastavlja i u Sjedinjenim Američkim Državama.

Planiraju širiti svoje poslovanje na Istočnu obalu, od grada New Jerseyja pa do Georgije. Pod sloganom trgovine "Every Lidl Helps" do 2018. godine planirano je otvaranje 150 novih dućana na američkom tržištu, kako navodi Business Insider.

 

Fotografija koju objavljuje @darla.i

 

Prodaja kućanskih aparata, namještaja i odjeće

Osim namirnica, Lidl je svoju ponudu proširio i na kućanske aparate, namještaj te na žensku kolekciju odjeće koja je debitirala 2014., a rasprodana je u prva tri dana. 

Otad su lansirali i mušku kolekciju odjeće, liniju torbica i brend odjeće za fitness. Njemački koncern trenutačno ima 10 tisuća trgovina u 26 europskih zemalja. 

 

 

>> Pripravnici u Lidlu mogu raditi za bruto plaću od osam tisuća kuna

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije