Pod samim krovom HNK u Zagrebu, baš pokraj garderobe u kojoj kapute odlažu oni koji predstave gledaju s balkona, nalazi se prostorija koju zaposlenici kazališta zovu tonska soba. Upravo je tamo, u subotu navečer, otvorena komorna scena velikog kazališta, idealna za monodrame i predstave male samo po broju sudionika i teatarskoj opremi. Na žalost, “pravila” za ovo otvorenje napisao je život sam. Upravo za taj prostor svoj je novi projekt, s redateljem Sašom Božićem, radila Ana Karić. Taj je projekt prekinula njezina iznenadna smrt, a novi smo prostor upoznali u suradnji HNK Zagreb i Aplauz teatra dramom “Art “ Yasmine Reze, u prijevodu Sonje Bašić i režiji Marka Jurage.
Oni su ujedno i jedini potpisani autori u programskoj knjižici predstave, što je i više nego dovoljno za priču koja ima tri glumca, tri stolice, dvije zdjelice kikirikija i jedno slikarsko platno na štafelaju kojem publika vidi samo stražnju stranu. No, ono je pokretač radnje, bijela slika koju je jedan od trojice prijatelja kupio za velik novac. Kroz priču što se može vidjeti i osjetiti u bijeloj slici razmotava se priča o ljudskim odnosima: što je prijateljstvo, što si ljudi govore, a što prešućuju, koji su razlozi šutnje, gdje je onaj presudni trenutak u kojem priča o slici postaje priča o starim svađama, neprihvaćanjima, ali i ružnim nepodnošljivim ženama... ali kako to reći prijatelju.
Redatelj Juraga odolio je sirenskom zovu postavljanja ljubitelja umjetnosti u neke nama poznate likove te se odlučio za retropristup. Tako je zanimljiv tekst tražio samo trojicu glumačkih majstora. Ovdje ih je dobio u Slavku Juragi, Zijadu Gračiću i Ivanu Jončiću.