Svježinu kojom se proslavio u glazbenim vodama, prodao milijune nosača zvuka i skupio vjernu sljedbu poštovatelja dvojac iz Outkasta na film je pokušao prenijeti projektom "Idlewild" (115 min, SAD, 2006.) u nas upravo objavljenim na DVD-u.
Namjerno upotrebljavam riječ projekt jer je riječ o zanimljivom hibridu koji podjednako pripada svijetu mjuzikla, produljenog glazbenog spota i filma. Radnja smještena u 1930-e na američki jug prati dvojicu prijatelja velike glazbene strasti; mirnog, poštenog pogrebnika i divljeg švercera alkohola. Mafijaški obračuni i nesretna ljubav glavni su sastojci tog djela slabašne priče, ali očaravajuće stiliziranog u prikazu razdoblja, ljudi i glazbe.
Vizualno je riječ o spoju različitih filmskih utjecaja (braća Coen s "Millerovim raskrižjem" i "Tko je ovdje lud?" čine se najočitija) oplemenjenom privlačnim, "spotovskim" stilom redatelja debitanta Bryana Barbera. Glazba nema funkciju priče, stavljena je prividno u drugi plan, no čvrsto povezuje likove i atmosferu. Andre Benjamin kao glumac bolji je od svog partnera, njegova mješavina funka, popa, hiphopa, rnb-a, bluesa i u ovom slučaju jazza pruža glazbeno najzanimljivije trenutke filma, a glumačku ozbiljnost daje uvijek sjajni Terrence Howard kao glavni negativac.
Privlačnost ovog djela proizlazi iz činjenice da njegova namjerna banalnost izgleda i zvuči odlično pa uživanje u "Idlewildu" djeluje poput konzumiranja nečeg zabranjenog (za one koji to vole): znaš da nije dobro, ali se osjećaš super.