Izgleda da će Napoleon Bonaparte obilježiti zagrebačku kazališnu sezonu. Nakon što se pojavio u velebnom "Ratu i miru" u Hrvatskom narodnom kazalištu, ukazao se i na sinoćnjoj praizvedbi mjuzikla "Opasne veze" skladatelja (i dirigenta) Veseljka Barešića u Komediji. I u jednom i u drugom slučaju Napoleon je sveden na karikaturu, ali nije sasvim jasno je li njegova pojava ismijavanje prošlosti, ili nagovještaj budućnosti. A ako je nagovještaj budućnosti, onda jao si ga nama.
Najnovija Komedijina glazbena predstava imponirala je raskošnim kostimima Mirjane Zagorec i svrsishodnom scenografijom i napose efektnim oblikovanjem svjetla Ive Knezovića, ali je podbacila u glazbenom sadržaju predstave. I muzikologinja Irena Paulus u programu dvoji je li tu riječ o mjuziklu ili glazbenoj drami, pa čak i otvoreno priznaje da su "Opasne veze" hibrid, ali da je njihova "rubnost posljedica novog umjetničkog gledanja na poznatu priču". Dakle na romaneskni predložak Choderlosa de Laclosa koji je osvojio svijet u filmskoj verziji.
No, film je imao jake uzdanice, Glenn Close i Johna Malkovicha, a u Komediji se zahtjevne uloge spletkarice markize de Merteuil prihvatila Mila Elegović, a zavodnika vikonta de Valmonta Filip Juričić, zamijenivši naprasno planiranog Mislava Čavajdu. Između njih nije bilo kemije niti natjecanja, a Juričić, inače blistavi televizijski negativac, svog je Valmonta čitavo vrijeme držao na distanci, i to ne samo pjevačkoj (tu je doduše dao onoliko koliko je mogao), nego i interpretativnoj. Pjevački su se najbolje snašle erotične Valmontove žrtve Vanda Winter i Ana Kraljević, dok je redateljica Aida Bukvić pokušala maksimalno razigrati predstavu, što joj je uspjelo napose sa plesnim ansamblom, za što je zaslužna i koreografkinja Blaženka Kovač Carić.
Kaptolske "Opasne veze" imaju svoje adute, prvenstveno natprosječnu likovnost, a vjerojatno će zagolicati i maštu ljubitelja ljubavnih spletki i pomalo zastarjelih preljuba, no izbor glumaca i pjevača mogao je biti puno efektniji i pravedniji, što bi onda zasigurno pomoglo i Barešićevoj neujednačenoj partituri.