ROKO TOURS

Počinje emitiranje novog TV spota s popularnim Rokom

20.05.2009.
u 16:37

Od danas počinje emitiranje šestog TV spota za usluge T-Mobilea namijenjene malim tvrtkama čiji je glavni glumac Duško Modrinić odnosno popularni Roko. Kao i u prijašnjim spotovima i u ovome ulogu njegove poslovne partnerice Mare glumi Anica Kovačević, a pridružuje im se i popularna glazbenica Ivana Kindl.

U nastavku reklamne kampanje, Roko želi obogatiti ponudu agencije "Roko Tours" pa zajedno s Mare organizira audiciju za formiranje klape kojom će uveseljavati turiste. Mare ne dijeli njegov entuzijazam te je nezadovoljna s idejom, no Roko je uvjerava kako im treba samo jedan vrhunski glas da zvuče odlično. Kada kandidatkinja koju glumi Ivana Kindl zapjeva, Mare se mora složiti s njim.

"Uživam uvijek kada snimamo reklame s Rokom, prije svega jer mi je i sam lik drag s obzirom da predstavlja odmak od klasičnog doživljaja poduzetnika u odijelu. A i atmosfera je uvijek pozitivna. Kako su reklame s Rokom jako popularne već sam se i u privatnome životu navikao da me ljudi oslovljavaju s Crni Roko ", istaknuo je povodom snimanja spota glumac Duško Modrinić.

Ivana Kindl je nadodala: „ Iznimno mi je drago što se moja i Duškova suradnja nakon zajedničkog nastupa u showu Zvijezde pjevaju nastavila. Odlično sam se provela na setu, naporno smo radili no treme nije bilo s obzirom da sam na početku karijere snimila tri reklamna spota i to upravo za T-Mobile - za uslugu Simpa. Sviđa mi se kako je T-Mobile koncipirao radnju spota s Rokom koja je jednim dijelom inspirirana i našim sudjelovanjem u showu.

Vjerujem da će, kao i prijašnje, izazvati brojne simpatije publike.“
Spot predstavlja T-Mobileovu uslugu Flex Team namijenjenu malim i srednjim  poduzetnicima koja ima jedinstvenu mogućnost na tržištu – prema potrebama (poslovanja) može se, bez potpisivanja ugovora ili ugovornih obveza, proširiti s dodatnim Simpa članovima. Glavni akter je simpatičan turistički poduzetnik Roko kojemu usluga olakšava svakodnevni posao.

Prijašnji spotovi s Rokom „Brod“ i "Winnetou" nagrađeni su srebrnim i brončanim PasO'glasom na sedmoj Noći gutača reklama. Također, kampanja je u veljači 2008. godine osvojila međunarodno priznanje - T-Mobile Hrvatska primio je nagradu tvrtke RIM-a, vlasnika branda BlackBerry, za najinovativniju marketinšku kampanju 2007. godine
.
Kampanju je za T-Mobile kreirala hrvatska marketinška agencija Digitel.

O usluzi:
Tarifni paketi Flex Team namijenjeni su malim poduzetnicima te su u potpunosti prilagođeni potrebama njihovog poslovanja. Mogu ih aktivirati tvrtke koje posjeduju od dva do devet priključaka, a za povremene potrebe za dodatnim priključcima nude jedinstveno rješenje na tržištu – uključivanje Simpa članova u paket i proširivanje Flex Teama bez dodatnih ugovornih obveza. Tarifa omogućuje svim članovima, kako pretplatnicima tako i Simpa članovima, bezbrižnu međusobnu komunikaciju po 0kn/min (uz naknadu za uspostavu poziva od 0,25 kn).

Više o usluzi na www.t-mobile.hr

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije