Od danas počinje emitiranje šestog TV spota za usluge T-Mobilea
namijenjene malim tvrtkama čiji je glavni glumac Duško Modrinić odnosno
popularni Roko. Kao i u prijašnjim spotovima i u ovome ulogu njegove
poslovne partnerice Mare glumi Anica Kovačević, a pridružuje im se i
popularna glazbenica Ivana Kindl.
U nastavku reklamne kampanje, Roko želi obogatiti ponudu agencije "Roko
Tours" pa zajedno s Mare organizira audiciju za formiranje klape kojom
će uveseljavati turiste. Mare ne dijeli njegov entuzijazam te je
nezadovoljna s idejom, no Roko je uvjerava kako im treba samo jedan
vrhunski glas da zvuče odlično. Kada kandidatkinja koju glumi Ivana
Kindl zapjeva, Mare se mora složiti s njim.
"Uživam uvijek kada snimamo reklame s Rokom, prije svega jer mi je i
sam lik drag s obzirom da predstavlja odmak od klasičnog doživljaja
poduzetnika u odijelu. A i atmosfera je uvijek pozitivna. Kako su
reklame s Rokom jako popularne već sam se i u privatnome životu navikao
da me ljudi oslovljavaju s Crni Roko ", istaknuo je povodom snimanja
spota glumac Duško Modrinić.
Ivana Kindl je nadodala: „ Iznimno mi je drago što se moja i Duškova
suradnja nakon zajedničkog nastupa u showu Zvijezde pjevaju nastavila.
Odlično sam se provela na setu, naporno smo radili no treme nije bilo s
obzirom da sam na početku karijere snimila tri reklamna spota i to
upravo za T-Mobile - za uslugu Simpa. Sviđa mi se kako je T-Mobile
koncipirao radnju spota s Rokom koja je jednim dijelom inspirirana i
našim sudjelovanjem u showu.
Vjerujem da će, kao i prijašnje, izazvati brojne simpatije publike.“
Spot predstavlja T-Mobileovu uslugu Flex Team namijenjenu malim i
srednjim poduzetnicima koja ima jedinstvenu mogućnost na tržištu
– prema potrebama (poslovanja) može se, bez potpisivanja ugovora ili
ugovornih obveza, proširiti s dodatnim Simpa članovima. Glavni akter je
simpatičan turistički poduzetnik Roko kojemu usluga olakšava
svakodnevni posao.
Prijašnji spotovi s Rokom „Brod“ i "Winnetou" nagrađeni su srebrnim i
brončanim PasO'glasom na sedmoj Noći gutača reklama. Također, kampanja
je u veljači 2008. godine osvojila međunarodno priznanje - T-Mobile
Hrvatska primio je nagradu tvrtke RIM-a, vlasnika branda BlackBerry, za
najinovativniju marketinšku kampanju 2007. godine
.
Kampanju je za T-Mobile kreirala hrvatska marketinška agencija Digitel.
O usluzi:
Tarifni paketi Flex Team namijenjeni su malim poduzetnicima te su u
potpunosti prilagođeni potrebama njihovog poslovanja. Mogu ih
aktivirati tvrtke koje posjeduju od dva do devet priključaka, a za
povremene potrebe za dodatnim priključcima nude jedinstveno rješenje na
tržištu – uključivanje Simpa članova u paket i proširivanje Flex Teama
bez dodatnih ugovornih obveza. Tarifa omogućuje svim članovima, kako
pretplatnicima tako i Simpa članovima, bezbrižnu međusobnu komunikaciju
po 0kn/min (uz naknadu za uspostavu poziva od 0,25 kn).
Više o usluzi na www.t-mobile.hr
ROKO TOURS