Jedan od najpoznatijih američkih komičnih serijala je "The Three Stooges" ("Tri blesana"), koji nikad nije stekao popularnost izvan SAD-a, ali je itekako oblikovao američku medijsku scenu. Od prvog filma 1930., pa do konačnog oproštaja sredinom šezdesetih, "Tri blesana" snimila su dvadesetak dugometražnih filmova i gotovo dvjesto kratkih.
Larry, Moe i Shemp (kasnije je Shempa zamijenio brat, pa su bili Larry, Moe i Curly), tri blesana koji se vječito prepiru, bili su poznati po prizemnom fizičkom humoru; jedan od njihovih zaštitnih znakova bile su neprekidne prepirke i svađe, tijekom kojih bi zabadali jedan drugom prst u oko. (To je postalo toliko popularno da su morali snimiti poseban nastup u kojem su djeci objašnjavali da oni to ne rade zbilja i da to ne treba raditi u stvarnom životu.)
Među brojne obožavatelje "Three Stoogesa" spada i Mel Gibson koji je odavno htio snimiti remake nekog od njihovih filmova, ali se zadovoljio time da 2000. producira TV-film o životu Larryja Finea i braće Howard (Moea, Shempa i Curlyja). Prava na remake na kraju su završila u rukama braće Farelli ("Svi su ludi za Mary", "Glup i gluplji", "Ja, ja i Irena") koji već dulje vrijeme rade na novoj verziji "Trojice blesana". Po dogovoru s MGM-om, snimanje bi trebalo početi ove jeseni, a film bi se našao u kinima sredinom 2010.
Konačno je objavljeno i koje su oni glumce odabrali za tu famoznu trojku. Curlyja bi trebao glumiti stalni suradnik Farellijevih, Jim Carrey, koji se navodno već počeo debljati za tu ulogu, dok za drugu dvojicu Farellijevi pregovaraju ni manje ni više nego s dva dobitnika Oscara: Moe bi trebao biti Benicio del Toro, dok je za Larryja odabran Sean Penn.
Ako pregovori budu uspješni, Pennu će to biti prva komična uloga od 1982. i njegova glumačkog debija u "Fast Times at Ridgemont High", dok se nijedne baš komične uloge Benicija del Tora ne možemo ni sjetiti. A opet, za izvikivanje klasičnog uzvika trojice blesana "nyuk, nyuk, nyuk" i zabijanje prsta u oko nije ni potreban neki naročit komičarski talent. Toga ćemo se svakako nagledati jer u današnje vrijeme nijednom filmu nije dovoljan samo uspjeh unutar SAD-a, te možemo očekivati agresivnu reklamnu kampanju koja bi Europi trebala prodati "blesane".
(m.f)