Nakon što je stručni žiri Velike Scene odabrao osam najboljih prijava za dizajn službene šalice za kavu Sarajevo Film Festivala, glasovima publike na www.velika-scena.com i posjetitelja SFF-a odabran je i pobjednički rad - najboljim dizajnom za šalicu za kavu odabran je rad „Scena iz filma“, autora Darka Karaća iz Banja Luke, koji je osvojio i novčanu nagradu u iznosu od 500 eura.
U sklopu projekta Velika Scena Atlantic Grupe, mladi kreativni dizajneri imali su prilike pokazati što znaju na natječaju za dizajn nove službene šalice Sarajevo Film Festivala. Tijekom natječaja, koji je trajao od 12. do 31. srpnja 2021. godine, ukupno je pristiglo čak 1248 prijava iz Bosne i Hercegovine, Srbije i Hrvatske.
Među osam finalista, osim pobjednika Darka Karaća, našli su se Samira Halilović, Nudžeina Kapetanović, Alem Bajrović i Almir Zoletić iz BiH, te Isidora Kukić, Maja Mihajlov i Aleksandar Topić iz Srbije. Drugo mjesto i novčanu nagradu od 400 eura osvojio je Almir Zoletić s radom „Kadar uspomena“, a treće mjesto i nagradu od 250 eura Aleksandar Topić s radom „Parola II“.
„Sama ideja za rad došla je spontano; dugo vremena sam zbog sviranja gitare dolazio u Sarajevo, a jedne godine baš u vrijeme Sarajevo Film Festivala kada sam bio smješten neposredno pokraj Narodnog pozorišta – otad imam želju na neki način biti prisutan na festivalu i želja mi se upravo ostvarila“, rekao je Darko Karać koji se dizajnom bavi tek 2 godine, ali se u kreativnim vodama, svirajući bas gitaru, nalazi već 15 godina.
Darko je pojasnio i motivaciju za pobjednički rad: „Prvenstveno sam bio inspiriran povezanošću kao konceptom i koju smatram jednom od osnovnih karakteristika SFF-a te filma općenito - romantična scena iz filma, koja pokazuje bliskost dvoje ljudi, dok sjede i opuštaju se uz kavu, povezuje sve elemente te povezanosti“.
Stručni žiri, u kojem su sudjelovali Lejla Begić Vuletić, koja već više od 20 godina gradi priču Sarajevo Film Festivala kao art direktor u Boom produkciji, službenom dizajn studiju Festivala, zatim Zoran Golub, direktor marketinga SPP Kava Atlantic Grupe i Dragan Šašić, art direktor u agenciji Popular, odabrao je u prvom krugu čak 668 radova koji se svi mogu pogledati na web stranici Velike Scene, www.velika-scena.com.
Direktor marketinga Grand kafe Zoran Golub istaknuo je kako je Grand kafa već četvrtu godinu zaredom ponosni sponzor Sarajevo Film Festivala pod sloganom ''sve nas spaja i miris i ukus i uživanje u dobrom filmu''.
''Podršku Grand kafe filmskoj umjetnosti ove godine ponosno proširujemo na podršku svim mladim talentiranim umjetnicima kroz Veliku Scenu Atlantic grupe i drago nam je da je dizajn festivalske šalice bio inspirativna tema za ovoliki broj mladih umjetnika iz regije'', rekao je Golub i dodao: ''Žiri je imao težak zadatak odabrati osam umjetnički najkreativnijih radova koji su odgovorili na temu kave i filma, no jako smo sretni što smo priliku za odluku o finalnom pobjedniku dali našim korisnicima i posjetiteljima festivala''.
Ovaj zanimljiv i inspirativan natječaj u kojem su svoje ideje pokazali mladi dizajneri prvi je projekt Velike Scene, regionalne web platforme Atlantic Grupe koja će se nadograđivati i širiti, a na njoj će biti mjesta za sve - glazbenike, pisce, glumce, redatelje, likovne stvaraoce i druge kreativce i umjetnike.
Velika Scena, kao nastavak višegodišnje uspješne suradnje Atlantic Grupe i SFFF-a, krenula je ove godine iz Sarajeva, te će, kao jedina ovakva platforma na našim prostorima, postati mjesto motivacije i podrške, te online i offline prostor gdje će se promovirati sloboda izražavanja. Mladim umjetnicima pružit će potrebnu vidljivost s ciljem da da pruži dugoročnu podršku kulturi i umjetnosti kao univerzalnom jeziku.