Dosta vam je dosadnih, napornih, seksističkih, zastarjelih i loše sinkroniziranih reklama koje vam prekidaju omiljeni program?! Snimite sami svoju reklamu!
21. Dani hrvatskog filma (Studentski centar, 16.- 22. travnja) u suradnji s WantAD Schoolom ponovno otvaraju natječaj za KRV - Kućni reklamni video.
Pozivaju se svi zainteresirani na snimanje 'kućne' reklame. Kao i prethodnih godina, KRV stavlja ideju ispred kvalitete vašeg reklamnog videa, stoga možete snimati amaterskom kamerom, fotoaparatom pa čak i mobitelom.
Uvjeti prijave:
- maksimalno trajanje reklame 60 sekundi
- autor reklame treba biti punoljetna osoba
Žiri će odabrati najbolje uratke, a ovogodišnje nagrade dodjeljuje WantAD School. Pobjednik će osvojiti jednogodišnji program usavršavanja za copywritera, dobitnik druge nagrade tromjesečnu specijalizaciju za account managera, dok će treći osvojiti radionicu po izboru.
Popunjenu prijavnicu pošaljite sa svojim kreativnim uradcima (u DVD formatu) do 11. travnja na adresu Studentski centar – Kultura promjene, Kućni reklamni video, n/r Danijela Andrijašević, Savska cesta 25, 10 000 Zagreb.
Prezentacija svih pristiglih videoradova i dodjela nagrada održat će se 20. travnja 2012. u Studentskom centru.
PROMO
Snimite sami svoju reklamu!
21. Dani hrvatskog filma (Studentski centar, 16.- 22. travnja) u suradnji s WantAD Schoolom ponovno otvaraju natječaj za KRV - Kućni reklamni video
Još nema komentara
Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.