Mladi glumci Donat Zeko i Stipe Jelaska svojim su duhovitim i dobro odmjerenim, dobrodušno ironičnim improvizacijama začinili i malo razvedrili inače standardni predložak ceremonije otvaranja 70. Splitskog ljeta.
Gradonačelnik Puljak ipak je nakon njih smrtno ozbiljno odrecitirao svoj protokolarni govor, od kojeg je važnije nešto drugo što smo preksinoć saznali od intendanta splitskog HNK Vicka Bilandžića. Kad su u pitanju termini za festivalske predstave i koncerte na javnim lokacijama, uključujući i Peristil, Grad ih spremno ustupa. Sad još samo treba takvo raspoloženje prema festivalu prenijeti na ugostitelje i ostale turističke poduzetnike.
Kako god bilo, izvedba slavne scenske kantate Carla Orffa “Carmina burana”, u inscenaciji poljskog redatelja Michała Znanieckog, nije bila nikakva prigodna igrarija, nego ozbiljna, dobro smišljena i vrlo atraktivna predstava. Za to je zaslužan cijeli tim: ponajprije kostimografkinja Magdalena Dabrowska, pa scenograf Luigi Scoglio, koreografkinja Karolina Šuša, majstor svjetla Srđan Barbarić.
Imaginarni okvir bio je san splitskog turističkog vodiča, čiji efektan kraj ne smijemo otkriti zbog gledatelja sljedećih izvedbi.
Ansambli HNK Split pod vodstvom Ivana Huta, kojem je ovo bio najvažniji do sada dirigentski zadatak u životu, junački su podnijeli vrelinu splitske večeri i svladali zahtjevan materijal. Osobito zbor u glavnoj ulozi, uz simpatično sudjelovanje Dječjeg zbora Glazbene škola J. Hatze. U solističkom triju ujednačene kvalitete osobito je, pak, sugestivnošću svoje scenske pojave, uz baritona Ljubomira Puškarića i sopranisticu Marcelinu Román, zablistao (kontra)tenor Franko Klisović.