Povezivalo se to s "control-freakingom" ili ne, činjenica je da žene uspješnije balansiraju između obiteljskog dohotka i rashoda, a danas čak 93 posto žena donosi većinu ili sve financijske odluke, plaća račune i brine se o financijama i kupnji namirnica, pokazala je anketa IPC Media. Žene više ne priznaju pojam klasičnih kućanica, već se više poistovjećuju s pozicijom šefa u tvrtki.
Ako je žena hraniteljica obitelji, onda u 98 posto drži sve konce u svojim rukama. Devet od deset ispitanih žena reklo je da odlučuju o kupnji namještaja, 92 posto ima pod kontrolom kupnju velikih aparata, uključujući televizore, linije i računala. Čak 85 posto njih kaže da donose odluku kamo će obitelj ići na odmor. Konačnu odluku o kupnji obiteljskog automobila ima 66 posto ljepšeg spola, piše Daily Mail.
Više od trećine žena (36 posto) priznalo je kako partnerima dopušta da vjeruju kako oni kontroliraju financijsku situaciju i izdatke, no istina je da su za to odgovorne upravo one.
Istraživanje je uključivalo 2000 britanskih ispitanica u dobi između 40 i 60 godina i one čine više od polovice ženske populacije te zemlje. Oko trećine ih radi puno radno vrijeme, a isti je broj glavnih hraniteljica u obitelji.
Unatoč tomu što vjeruju da su oslonac u društvu i drugima često daju savjete, žale se da imaju osjećaj kako su postale "nevidljiva generacija" jer trgovci u trgovinama na njih gotovo i ne obraćaju pažnju.