Kad je hollywoodska glumica Hailee Steinfeld prošle godine sa samo 14 godina postala zaštitno lice kampanje modne kuće Miu Miu, mnogi su bili zgroženi smatrajući kako je premlada da bi promovirala tako luksuzan brend.
A na tragu mlade Hailee je i glumica Chloe Moretz, koju je Max Mara ove godine proglasila "filmskim lice budućnosti" zahvaljujući glumačkim postignućima te zato što je utjelovljenje stila i profinjenosti, kako su objasnili.
Možda joj je baš ta nagrada pomogla i da je američki tinejdžerski brend Aeropostale angažira kao svoju modnu ambasadoricu. Chloe, koja trenutačno snima remake horor-filma "Carrie" u kojem je dobila glavnu ulogu, bit će zaštitno lice i kampanje (čija će tematika biti povratak u školu), a i sudjelovat će u osmišljavanju internetske stranice brenda.
No jedanput je Chloe u intervjuu priznala i kako joj mama ne dopušta da kupuje dizajnersku odjeću, stoga ne čudi što je 15-godišnja Chloe pristala biti modna glasnogovornica brenda zaduženog za tinejdžere od 14. do 17. godine:
– Ja imam samo 15 godina. Ako ću već tako mlada raditi kampanju za luksuzne brendove, što ću onda raditi sa 20 godina. Još sam prilično nova u modnom svijetu i ne želim odmah nagomilati kampanje u prvih nekoliko godina. Moram nešto ostaviti i za budućnost.
Chloe Moretz: Premlada sam da predstavljam luksuzne brendove
Mlada glumica, koju je Max Mara ove godine proglasila filmskim licem budućnosti, postala je zaštitno lice američkoga tinejdžerskog brenda Aeropostale
Još nema komentara
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.