'okusi budućnost!'

Coca-Cola predstavila novo piće, zajedničku kreaciju ljudi i umjetne inteligencije: Y3000 Zero Sugar

Coca-Cola
15.09.2023.
u 16:30

Novo piće Coca-Cole Y3000 Zero Sugar biti će dostupno samo kroz neko ograničeno vrijeme (iz Cole ne otkivaju koliko dugo), i to u Sjedinjenim Državama, Kanadi, Kini, Europi i Africi.

Coca Cola je nedavno predstavila svoje novo piće u limitiranom izdanju; Coca-Cola Y3000 Zero Sugar; koje je produkt zajedničkog rada zaposlenika i umjetne inteligencije, a obožavateljima će, kažu iz Cole, omogućiti da zamisle kakav je okus i osjećaj budućnosti! „Nadamo se da će Coca‑Cola iz 3000. godine biti jednako relevantna i osvježavajuća kao što je danas, pa smo si postavili izazov da istražimo kakvog bi okusa Cola iz budućnosti mogla biti; i kakva bi iskustva mogla otključati!", rekla je Oana Vlad, viša direktorica globalne strategije u The Coca‑Cola Company. Piće je, kaže, nastalo kao produkt 'mašte' umjetne inteligencije i iskustva pravih fanova; kroz razumijevanje kako obožavatelji Cole kroz emocije, težnje, boje, okuse i mirise zamišljaju budućnost".

"Uz novi okus, Cola je razvila i novu 'Real Magic' platformu koja slavi neočekivanu povezanost koja nastane kada se obično poveže sa izvanrednim", objasnila je Vlad, dodavši da su zato u Coli namjerno spojili ljudsku i umjetnu inteligenciju; za doživljaj onoga što Coca‑Cola vjeruje da sutra donosi. Estetski, ovo novo piće bez šećera ima futuristički i optimistični vizualni identitet, sa srebrnom bazom i ljubičastim, magenta i cijan (boja između plave i zelene) detaljima.

Dizajn prikazuje tekućinu u morfološkom stanju koja evoluira kroz promjene oblika i boja koje naglašavaju našu pozitivnu budućnost,  a ujedno predstavlja i ljudsku povezanost s našim planetom u budućnosti. Coca-Cola Y3000 Zero Sugar bit će dostupna samo kroz neko ograničeno vrijeme, i to u Sjedinjenim Državama, Kanadi, Kini, Europi i Africi, a na svojoj stranici Cola fanovima obećava da će kroz njega moći okusiti budućnost, uživajući u okusu Coca-Cole iz 3000. godine...

Sukladno s futurističkom notom kupci će moći skenirati QR kod sa pakiranja i tako preko Coca‑Cola stranice pristupiti prilagođenoj Y3000 kameri umjetne inteligencije koja će im vizualizirati buduću stvarnost. "Uloga svake kapi je iskoristiti najnovije i najnaprednije tehnologije i trendove za stvaranje novih iskustava!", zaključuje Vlad.

“Nakon što smo se prošle godine oslonili na proširenu stvarnost, ove godine prihvaćamo snagu umjetne inteligencije i nastavljamo graditi sposobnosti naše tvrtke u tom uzbudljivom prostoru. Coca‑Cola Creations stvorila je tako nove puteve za produbljivanje našeg angažmana s postojećim obožavateljima, ali i onima koji prije možda ni nisu razmišljali o brendu.”

Mladić peče hamburgere, odreske i torte u automobilu na suncu u kojem temperature dosežu skoro 100°C

Komentara 1

ZA
zagi101
18:14 15.09.2023.

današnja Coca Cola je lošijeg okusa nego prije 40 godina. zakaj je to tako nisam siguran ali čini mi se da su krivi umjetni zaslađivači

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije