Coca Cola je nedavno predstavila svoje novo piće u limitiranom izdanju; Coca-Cola Y3000 Zero Sugar; koje je produkt zajedničkog rada zaposlenika i umjetne inteligencije, a obožavateljima će, kažu iz Cole, omogućiti da zamisle kakav je okus i osjećaj budućnosti! „Nadamo se da će Coca‑Cola iz 3000. godine biti jednako relevantna i osvježavajuća kao što je danas, pa smo si postavili izazov da istražimo kakvog bi okusa Cola iz budućnosti mogla biti; i kakva bi iskustva mogla otključati!", rekla je Oana Vlad, viša direktorica globalne strategije u The Coca‑Cola Company. Piće je, kaže, nastalo kao produkt 'mašte' umjetne inteligencije i iskustva pravih fanova; kroz razumijevanje kako obožavatelji Cole kroz emocije, težnje, boje, okuse i mirise zamišljaju budućnost".
"Uz novi okus, Cola je razvila i novu 'Real Magic' platformu koja slavi neočekivanu povezanost koja nastane kada se obično poveže sa izvanrednim", objasnila je Vlad, dodavši da su zato u Coli namjerno spojili ljudsku i umjetnu inteligenciju; za doživljaj onoga što Coca‑Cola vjeruje da sutra donosi. Estetski, ovo novo piće bez šećera ima futuristički i optimistični vizualni identitet, sa srebrnom bazom i ljubičastim, magenta i cijan (boja između plave i zelene) detaljima.
Dizajn prikazuje tekućinu u morfološkom stanju koja evoluira kroz promjene oblika i boja koje naglašavaju našu pozitivnu budućnost, a ujedno predstavlja i ljudsku povezanost s našim planetom u budućnosti. Coca-Cola Y3000 Zero Sugar bit će dostupna samo kroz neko ograničeno vrijeme, i to u Sjedinjenim Državama, Kanadi, Kini, Europi i Africi, a na svojoj stranici Cola fanovima obećava da će kroz njega moći okusiti budućnost, uživajući u okusu Coca-Cole iz 3000. godine...
Sukladno s futurističkom notom kupci će moći skenirati QR kod sa pakiranja i tako preko Coca‑Cola stranice pristupiti prilagođenoj Y3000 kameri umjetne inteligencije koja će im vizualizirati buduću stvarnost. "Uloga svake kapi je iskoristiti najnovije i najnaprednije tehnologije i trendove za stvaranje novih iskustava!", zaključuje Vlad.
“Nakon što smo se prošle godine oslonili na proširenu stvarnost, ove godine prihvaćamo snagu umjetne inteligencije i nastavljamo graditi sposobnosti naše tvrtke u tom uzbudljivom prostoru. Coca‑Cola Creations stvorila je tako nove puteve za produbljivanje našeg angažmana s postojećim obožavateljima, ali i onima koji prije možda ni nisu razmišljali o brendu.”
Mladić peče hamburgere, odreske i torte u automobilu na suncu u kojem temperature dosežu skoro 100°C
današnja Coca Cola je lošijeg okusa nego prije 40 godina. zakaj je to tako nisam siguran ali čini mi se da su krivi umjetni zaslađivači