Muke po kupcima

Da bi se pronašao najpovoljniji proizvod, potreban je kalkulator

kupac u trgovini
arhiva vl
22.02.2011.
u 16:30

Kupnja velikog pakiranja određenog proizvoda u supermarketu ne znači nužno i uštedu

Kupnja velikog pakiranja određenog proizvoda u supermarketu ne znači nužno i uštedu. Kupci gotovo nikako ne mogu odrediti koji proizvod kupiti i u kojoj količini i pri tome proći povoljno, a čak 86 posto kupaca pretpostavlja da veće pakiranje znači i uštedu! Nova britanska studija pokazala je da svaki peti kupac nije uspio pronaći u ukupnoj ponudi svakodnevnih proizvoda onaj najjeftiniji (primjerice, kavu i gljive), prenosi Daily Mail.

Ovakve teškoće postaju ozbiljan problem za obitelji, osobito sada, kada mnogi traže način kako uštedjeti na hrani. Istraživanje Lightspeed Researcha pokazalo je i kako svaki deseti kupac u kupnju sa sobom nosi i kalkulator kako bi što jednostavnije izračunao koji mu se proizvod najviše isplati kupiti. Do zbrke dolazi kada kupci pokušavaju izračunati cijenu po gramu, kilogramu ili litrama i tada pokušavaju usporediti cijene različitih pakiranja.

Ključne riječi

Komentara 4

DU
Deleted user
17:01 22.02.2011.

Zato služe katalozi koje dostavljaju u poštanske sandučiće. Bolje rečeno, to je prigoda za \"nabiflati\" cijene napamet kad su doista prilika i kasnije se s tom cijenom \"u glavi\" zaputite u trgovinu i ne kupujete dotičan proizvod nego po toj povoljnoj cijeni. Primjerice, napolitanke imaju dobru cijenu 22 kn/kg ili kutija sardina 4,50 kn. Tko ne zna te niske cijene nego \"uzlebdi\" u trgovini i onda trpa redom u kolica - sâm si je kriv... Uz napomenu da postoje trgovački lanci gdje nikad, ali bukvalno nikad, nema povoljne kupnje odnosno \"igraju\" se s kupcima na razinama cijena 30 do čak 70 % višim od ostalih. DM parf. trgovine je tipičan slučaj jer se toalet papir ili šampon iste marke mogu kupiti drugdje upola njihove cijene.

OB
-obrisani-
21:40 22.02.2011.

Prvo, piše se \"pakovanje\". Drugo, Mikrogrizzly piše budalaštine, što samo pokazuje koliko je Sanaderov slučaj utjecao na toga licemjernoga forumaša. Napolitanke i sardine ne bi trebalo kupovati čak ni da se dijele besplatno jer su suvišne u zdravoj prehrani. Treće,će, DM nudi vlastiti papir za WC, višestruko bolji od smeća što ga spominje Mikrogrizzly. I na DM-ovu papiru piše \"clorfrei gebleicht\", a to nema cijene. Pametnomu dosta!

LI
liliZG
11:08 23.02.2011.

.............što se DM-a tiče................... Njihove krpice za sakupljanje boje koštaju 17 kn ima ih 15 u kutiji, originalne od Dr. B...nešto koštaju 22 kn i ima ih 20 u kutiji. Nakon korištenja u pranju se Dm-ova gotovo raspadne a original ne, tako da ako sam je koristila u bijelom vešu i izađe samo sivkasta mogu je koristiti i kod pranja šarenog veša i na taj način zapravo svaku od krpica koristi dvaput-u teoriji, a ovu dm-ovu mogu baciti u smeće i zahvaljivati bogu da mi vlakna nisu ostala u vešu ili otišla u vešmašinu. A ako ćemo biti picjzle onda su i skuplje za 0,03 lp po maramici. Dakle nema pravila, usporediti uvijek cijenu i kvalitu, nekad skuplje znači jeftinije.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije