Cyber Monday prvi put je održan 2005. godine, kao online varijanta Crnog petka, dana s akcijama i popustima u fizičkim trgovinama. Tih godina, kada još nije bilo normalno naručivati iz online shopova, ljude je trebalo malo ohrabriti da to čine, a za to je tu Cyber Monday. Nudili su različite popuste ne bi li se mogli 'boriti' protiv fizičkih dućana i njihovih rasprodaja. Riječ 'cyber' dolazi od riječi 'cyberspace' kako se tada često nazivao internet, pa od tuda naziv ovom danu.
Koji dan je bolji za shopping?
Ovisi što tražite. Moderni kupci više vole online shopping. Iako ponude možda neće biti toliko privlačne u ponedjeljak, kao u petak, Cyber Monday je taj koji donosi najveću zaradu prodavačima. Ovaj dan toliko popularan kod nas, ali neki online shopovi pokušavaju ga popularizirati. Inače, prošle je godine, naime, tijekom Cyber Mondaya ostvaren promet od 7,9 milijardi dolara, dok je Crni petak ostvario manje - 6,2 milijarde.
Zašto ponedjeljak, a ne subota?
Razlog? Ljudi jednostavno vole kupovati ponedjeljkom kad stignu u ured, a i sve treba staviti u kontekst vremena. Tada, ranih 2000-ih, rijetko tko je doma imao brzu internetsku vezu, zato je kupovanje na poslu bilo - najbolje rješenje!
Amazonu je, primjerice, prošlogodišnji Cyber Monday bio najveći dan trgovanja u povijesti. Produljili su ponude na tjedan dana nakon ponedjeljka. Nudili su Lightning Deals - ponude tijekom kojih nude ograničen broj proizvoda uz ogroman popust!
Business Insider kaže kako je Crni petak bolji za veću kupovinu, u ponedjeljak nakon toga povoljnije ćete nabaviti uređaje, poklone i tehnologiju.
Što odjenuti na razgovor za posao?