Na prvi pogled izgledaju kao studoši koji moraju još mnogo naučiti dok razgledavaju police s tenisicama. No oni s ponosom gledaju svojih ruku i umova djelo – tenisice Jots, liniju urbane obuće njihove obiteljske tvrtke Mr. Joseph. Proizvesti nešto novo u Hrvatskoj nije lako čak ni u vrijeme kad cvjetaju ruže, a kamoli sad. Ali 25-godišnji Domagoj Boljar i godinu mlađi brat Hrvoje hrabro su učinili baš to.
Urbani brend
– Brend je od ideje, dizajna, proizvodnje, stvaranja robne marke i marketinške strategije ostvarilo troje ljudi: tata, brat i ja. I to s budžetom kojim netko ne bi mogao pokriti dvije reklame – sa zanosom govori Domagoj prisjećajući se kako su uz nevjerojatan trud uspjeli u vrlo kratkom vremenu na tržište dovesti proizvod iza čije kvalitete neupitno stoje.
Oko Jotsica se bez sumnje vrti zanimljiva priča. Prepoznatljiv logotip, nastao prema oznaci na kartama koja vam govori gdje se nalazite, zvučna skraćenica izraza “Johnny on the spot” koji označava osobu koja je spremna pomoći, atraktivna internetska stranica te gerilsko oglašavanje na Facebooku, Twitteru i MySpaceu vodi u jednom smjeru.
Tenisice za Europu
– Ne želimo masovan proizvod nego poluunderground. Ciljamo na urbane trgovine u europskim gradovima, a naše su tenisice već u moskovskim trgovačkim centrima – otkriva Domagoj, a Hrvoje dodaje:
– Prirodno je krenuti sa svog tržišta, ali najvažnije je Jotsice plasirati na strano tržište.
Iako svjesni posla koji su obavili, neće vam pokušati prodati priču kako se uvijek može uspjeti ako ste uporni, nego skromno kažu da su imali sreće jer im je otac Josip dao priliku.
– Svatko je u obitelji stručnjak za nešto i to drugi poštuju. Mama vodi knjige, ali važnije je da nas podsjeti da moramo jesti. Dok smo radili na ovom, zaboravljali smo to – smije se Hrvoje.
Braći Boljar možemo poželjeti sreću te se nadati da će poslužiti kao primjer, ali ne mladima, nego onima koji im moraju dati priliku.
Domagoj i Hrvoje tvorci su prvih urbanih hrvatskih tenisica Jots
Braća su s ocem napravila sve te stvorila zanimljiv brend. Citiraju oca te ističu kako mladi imaju veliku kreativnu energiju, ali je često nemaju priliku iskoristiti.
Komentara 17
Ovaj dole komentar: opet hrvatski jal. Ima ih u Splitu: Zadarska 3, trgovina New Balance.
dobro izgledaju skroz!!
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Svaka čast!