Svjetski poznati modni fotograf Mario Testino 'ulovio je' dva svjetski poznata supermodela.
Karlie Kloss i Sean O`Pry "sjedinili su se" u reklamnoj kampanji Huawei Consumer Business Groupe (BG) povodom lansiranja Huawei Watch, pametnog sata koji, između ostalog, prati i zdravstvenu sliku.
Korisnici sata primaju obavijesti o pozivima, porukama i elektroničkoj pošti gdje god se nalazili. Ima mogućnost preuzimanja glazbe koja se kasnije može reproducirati i kad nije povezan s internetom, te mogućnost povezivanja preko Bluetooth veze npr. s bežičnim slušalicama te na taj način ovaj sat postaje vaš idealan partner za vježbanje. Senzor koji mjeri broj otkucaja srca i senzor pokreta prate vaše dnevne aktivnosti.
Huawei pametni sat istih je dimenzija kao i klasični sat tj. 42mm u promjeru. Kučište sata je dostupno je u zlatnoj, srebrnoj i crnoj izvedbi, a kupci će moći izabrati između više izgleda zaslona – od klasičnog, poslovnog, ženstvenog, modernog do jednostavnog. Remen dimenzija 22mm također dolazi u više verzija koje uključuju mrežicu ili karike od nehrđajućeg čelika, crveno zlato te crne karike od nehrđajueg čelika, kao i crnu ili smeđu kožu.
Povodom ove kampanje Mario Testino je rekao kako se "svijet mijenja nevjerojatnom brzinom, uslijed čega korisnici ne žele proizvode koji služe samo jednoj svrsi. Veselimo se proizvodima koji nam omogućuju da iskoristimo sve prednosti koje nam donosi današnja tehnologija i ovaj novi digitalni svijet oko nas.“
“Većinu vremena brzinu kojom se tehnologija razvija ne prati i estetika. Zato sam fasciniran činjenicom kako je Huawei pametno spojio ova dva aspekta.