Gel za tuširanje je danas sve samo ne gel za tuširanje. Dok je oduvijek njegova prvobitna namjera bila uklananje prljavštine, znoja i masnoće s tijela, danas se oslanjate na njegove druge mogućnosti.
Gel za tuširanje više nije sredstvo za čišćenje kože već sredstvo zadovoljstva. Dok ljudi masovno zanemaruju mnogo kvalitetniji sapun i okreću se gelovima koji hidratiziraju kožu, umiruju osjetila, razbuđuju nakon jutarnjeg umora te služe kao peeling za kožu, nisu ni sami svjesni svog lošijeg izbora. Njegova funkcija se prvenstveno izgubila uvođenjem mirisa u gelove za tuširanje. Radi se o marketinškom triku proizvođača koji su uveli mirise iz sklonosti ljudi da miriše hranu. Iz tog razloga postoji veliki broj gelova za tuširanje s mirisom jagode, vanilije, čokolade itd.
Američki kolumnist Matthew Parris izrazio je svoj stav prema gelovima za tuširanje.
- Takvi gelovi su nepraktični s obzirom da većina ne može samostalno stajati ako nisu na ravnim plohama. Teško ih je otvoriti, a gel često klizi iz šaka i nezgodan je za nanošenje. Uglavnom završi u odvodu. - izjavio je. Parris ne koristi gelove za tuširanje, a prestao je koristiti i šampon, te kosu pere čistom vodom. Tvrdi da mu kosa nikad nije bila čišća i mekša.
Gel za tuširanje je patentiran 1865. godine i danas ga koristi 8 od 10 kućanstava. Sadrži preko 20 kemikalija biljnog ili umjetno proizvedenog sastava. Njegovi sastojci općenito nemaju nikakvu ili imaju pak vrlo malu funkciju, a svrha gotovog prozvoda se pretvara u marketinški trik kojemu je cilj dobra prodaja.
Za "kvalitetan" gel za tuširanje ljudi su spremni izdvojiti čak i 40 kn po pakiranju.