Era kada su supermodeli poput Christie Trulington, Linde Evangeliste i
Claudije Schiffer žarili i palili modnom scenom definitivno je
završila. Izuzmemo li Gisele Bündchen i neuništivu Kate Moss koje svake
godine na svom računu uknjiže pokoji milijunčić, modnom scenom već
godinama drmaju glumice.
Ušle su na mala vrata, sramežljivo,
“iz usluge” svojim prijateljima dizajnerima, i došle do toga da danas
svaka modna i kozmetička kuća koje drže do sebe u reklamnoj kampanji
imaju barem jednu hollywoodsku divu. Do pravog booma došlo je prije
nekoliko godina kada je modna kuća Verasce iz godine u godinu u svojim
provokativnim kampanjam angažirala uglavnom glumice. Demi Moore,
Madonnu, Halle Berry.
Njihov primjer slijedili su i ostali pa
se tako danas s oglasa za Miu Miu, Pradinu mladenačku liniju, smiješi
žena Toma Cruisea, mlađahna Katie Holmes. Neuništiva madona zaštitno je
lice kuće Louis Vuitton, Julia Roberts, iako je nema na filmu, zdušno
reklamira omiljene dizajnere. Prvo je nosila odjeću s potpisom
Salvatorea Ferragama, a danas je, zbog milijunskog ugovora, vjerna kući
Tod’s. Torbe i cipele s istim potpisom voli i Gwyneth Paltrow.
Kozmetički
div L’Oreal u svojim kampanjama uglavnom angažira glumice pa su
zaštitna lica tog brenda Penelope Cruz, Eva Longoria, Andie McDowell.
Posljednjih mjeseci pak najtraženija je putena ljepotica Scarlett
Johanson koja odnedavno iskače iz svih magazina kao zaštitno lice
modnog brenda Mango. Prije toga utjelovila je sex bombu Marilyn Monrooe
kao zaštitno lice dekorativne kozmetike s potpisom modnih genijalaca –
Domenica Dolcea i Stefana Gabbane.
I mlađahna Ema Watson, koja
se proslavila ulogom Hermione u Harryju Potteru nije odoljela skupim
krpicama pa je jedna od zvijezda nove, jesenske Burrberyjeve kolekcije.
Prekrasna Monica Belluci povjerenje je dala Dioru čije torbe s
obožavanje nosi svijetom, kao i Sharon Ston koje se zaklinje u
učinkovitost Diorovih anti-age krema.
Ipak, najviše medijske
prašine podiže se oko zaštitnih lica najprodavanijeg parfema u
povijesti – Chanelove Petice. Prvo je svijet pokorila Chaterine
Deneuve, a u medijsku žižu ponovno ga je bacila Nicole Kidman koji je
za dvominutni filmić inkasirala čak pet milijuna dolara. Francuski šarm
ovom parfemu nedavno je vratila Audrey Tautou, koja je utjelovila i
legendarnu Mademoiselle Chanel u filmskom hitu Coco prije Chanel.
Britanska
glumica Kira Knightley također je zaštitno lice Chanelova mirisa koji
se skriva iza imena Mademoiselle, a upravo je ta kampanja podigla puno
prašine jer su ovoj slavnoj mršavici u obradi slika bitno povećane
grudi što je izazvalo mnogo nezadovoljstva u raznim feminističkim
krugovima.
Da je snimanje reklamnih kampanja unosan posao
najbolje je dokazala Charlize Theron, aktualno zaštitno lice Diorova
mirisa J’adore, izjaviviši:
– Dva dana snimanja omogućila su mi da se razmazim novom vilom!
Tom
je izjavom oskarovka naljutila manekenke koje, kako kažu, do oglasnih
kampanja ne mogu zbog lakomih glumica. Ipak, istraživanja su na strani
hollywoodskih razmaženki. Naime, istraživanja su pokazala da se
proizvodi najbolje prodaju kada ih reklamiraju slavne osobe s kojima se
obične smrtnice vole poistovjetiti.
Glumice 'istjerale' manekeneke iz reklama
Najpoznatije svjetske modne i kozmetičke kuće angažiraju slavne ljepotice s velikih platna jer im one, dokazuju istraživanja, donose povećani profit
Još nema komentara
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.