Kako bi proslavio 30. rođendan, modni brend Guess odlučio je drugi put angažirati Claudiju Schiffer za novu kampanju, i to 23 godine nakon što je prvi put pozirala za taj poznati brend. I moramo priznati, to je bio pun pogodak jer i dva desetljeća poslije Claudia izgleda jednako besprijekorno kao i 1989. godine kad je zasjala kao Guessova djevojka, prije nego što je postala poznati supermodel.
Od osnivanja Guessa 1981. godine Paul Marciano bio je pravi inovator kad je riječ o kampanjama. Tijekom tog vremena, kad su reklamne kampanje bile šarene, Marciano je igrao na inovativnu kartu i "oblačio" Guess u crno-bijeli svijet. A devedesetih godina kad je modna scena otkrila Kate Moss, odlučio je angažirati raskošnu Playboyevu zečicu Anne Nicole Smith kao Guessovu it djevojku.
Mnogi se pitaju u čemu je Guessova tajna uspjeha. U intervjuu WWD-u Marciano je otkrio koje sve adute djevojka mora imati da bi bila dio Guessove obitelji:
– Od početaka Guess je oduvijek slovio kao mladenački, seksi i pustolovan brend, a upravo su to kvalitete koje mora imati naša djevojka. No one moraju i izgledati zdravo. Primjerice, Anne Nicole Smith u našoj kampanji bila je ideal prave žene s oblinama. Djevojka koja je premršava nije mi seksi i jednostavno ne može nas predstavljati.
Budući da na svojim počecima nisu mogli plaćati velike manekenske zvijezde, Guess je često "unajmljivao" nepoznate djevojke. A to se dugoročno pokazalo sjajnim i za brend i za modele.
– Kako nismo mogli platiti velika imena, angažirali smo nepoznate djevojke i to je i dan-danas naša tradicija. Bilo je zanimljivo pratiti kako su se razvijale njihove karijere, i to ne samo djevojaka nego i fotografa koji su ih tada snimali. Claudia Schiffer je samo jedan od takvih primjera. Volio bih tvrditi i da smo Carli Bruni, koja je snimila prvu Guessovu kampanju sa 16 godina, pomogli da dođe do pozicije prve dame Francuske – našalio se Marciano.
Guessov osnivač: Naša djevojka mora biti seksi i izgledati zdravo
Mnogim djevojkama Guess je bio odskočna daska u karijeri, a Paul Marciano otkrio je kako se i dan-danas drže tradicije otprije 30 godina te angažiraju nepoznate modele
Još nema komentara
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.