Šoping: Zagrepčani imaju dobar razlog za put u Brežice

Hrvatski proizvodi jeftiniji u Sloveniji

shoping
Matija Habljak
04.10.2009.
u 21:44

Iako su neki proizvodi osjetno jeftiniji, ispred većih prodavaonica, poput Sparovih i Lidlovih, opazili smo tek nekoliko zagrebačkih registracija. Upravo kada smo parkirali ispred Lidla, zapazili smo starijega gospodina kako puni prtljažnik automobila zagrebačkih registracijskih oznaka netom kupljenom robom.

U uspavane Brežice uputili smo se u subotu prijepodne, omiljeno vrijeme Zagrepčana za šoping, u potrazi za sugrađanima koji zbog jeftinijeg špeceraja odlaze u obližnji slovenski gradić.

Na vodi “zaradio” benzin
Iako su neki proizvodi osjetno jeftiniji, ispred većih prodavaonica, poput Sparovih i Lidlovih, opazili smo tek nekoliko zagrebačkih registracija. Upravo kada smo parkirali ispred Lidla, zapazili smo starijega gospodina kako puni prtljažnik automobila zagrebačkih registracijskih oznaka netom kupljenom robom. Pitali smo ga što je sve kupio i što se najviše isplati kupovati u Sloveniji.

– Mnogi hrvatski proizvodi ovdje su jeftiniji. Evo, kupio sam franckove ciglice za euro i par centi. U Zagrebu je 50 posto skuplja. Ma, isplati se skoro sve osim deterdženata, toaletnog papira i sličnih proizvoda – kaže, pokazujući nam prtljažnik pun boca.

– Kupio sam veliku zalihu vode. Samo na njoj “zaradio” sam za benzin do Brežica – objašnjava.

Ako je sve jeftinije, zašto nema više Zagrepčana?

– Pokušajte u trgovini Tuš, tamo ponekad vidim zagrebačke registracije – odgovorio je. Ulazimo u Tuš, uspoređujemo cijene i stvarno – razlika je velika. Primjerice, povrće, sol, ulje, šećer, sokovi dvije-tri kune jeftiniji su nego u Zagrebu. Pa ipak Zagrepčanima ni traga. Već smo mislili odustati, a onda smo na parkiralištu ispred spomenute trgovine sreli Zagrepčanina Mirana Sučića. Kaže nam da smo tražili na krivome mjestu i da odemo u Baby Centar. Poslušali smo ga i nismo pogriješili. Parkiralište je bilo puno automobila Zagrepčana.

– Za ovaj dućan već se pročulo. Tu sam kupila dječja kolica koja su bila znatno jeftinija nego u Zagrebu. Sada sam došla kupiti dar prijateljici koja je nedavno rodila – kaže nam Maja Gašparić-Rebec.

Popularan Baby Centar
Dok smo mi razgovarali sa sugrađanima koji su došli kupiti dječju opremu ili tek provjeriti cijene i sve staviti na papir prije velike kupnje, iz Baby Centra s natovarenim je kolicima izišao Miran Sučić sa suprugom.

– Kupili smo krevetić, autosjedalicu i bejbi-monitor. To vam je, znate, onaj voki-toki koji dojavljuje dječji plač – nabrajao je Sučić. Krevetić je platio 300 eura, a autosjedalicu 120 eura. Samo na tome uštedio je, kaže, 400 eura. Iako sa suprugom Sanelom tek čeka da se rodi njihova curica, za kupnju se odlučio već sada, jer je doznao da je u slovenskom Baby Centru veliko sniženje.

Ključne riječi

Komentara 7

OB
-obrisani-
13:41 05.10.2009.

Godinama Hrvatski trgovci kradu i pljačkaju narod i nabijaju cijene usluga,koji god trgovac propadne nije mi ga žao jer ostalo je ono staro razmišljanje hrvatskih trgovaca koji misle da se mogu obogatit preko noći na maržama - e pa mislim da če se ova praksa morati mjenjati jer narod dolazi pameti u svim pogledima života!

RA
rackizel
07:40 05.10.2009.

Zar ste zaboravili da je identično bilo i u bivšoj državi? Jugo proizvode smo išli kupovati u Austriju, Italiju Nejmačku, gdje su bili nekoliko puta jefitiniji. Onda netko kaže da smo promjenili vladu i državu. Ostali smo identični, samo što su političri izbrisali ispred republika Hrvatska riječ socijalistička i uporno nas uvjeravaju da smo u kapitalizmu. a u stvarnosti smo u izvornom fašizmu gdje stranac na fini način izvlači novac i bogatstvo iz okupirane tzv samostalne i suverene države. Samostalni su komunjare na vlasti i suvereno nas pljačka uvjeravanjem da je to za naše dobro. Kao i u bivšoj državi - drugovi, a drugo mi . političari.

ML
mlado
23:18 04.10.2009.

mikrogrizzly - teorija ti baš ne drži vodu. Po toj logici bi Milka bila skuplja u Austriji, Lavazza i Barilla u Italiji. A ti su proizvodi u matičnim zemljama osjetno jeftiniji u Hrvatskoj. Kod nas je obrnuto. Domaći proizvodi susu jeftiniji u inozemstvu. Žalosno, ali istinito.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije