NE BUDITE TAKVI

Idu li i vama na živce? Ovo su neke od najiritantnijih navika kupaca u trgovinama

kupovina
Shutterstock
21.07.2024.
u 07:00

Odlazak u trgovinu, posebice u veću nabavku, može biti poprilično stresan zbog kupaca koji se ne pridržavaju osnovnih pravila ponašanja

Odlazak u kupovinu nemoguće je izbjeći. I dok neki ljudi u tome uživaju te obilazak supermarketa doživljavaju kao opuštanje i priliku za dobar izlazak, za druge to predstavlja noćnu moru. Između ostalog, i zbog iritantnih navika drugih kupaca koji se ne pridržavaju nepisanih pravila ponašanja u trgovini. Prema portalu Allrecipes, ovo su neka od ponašanja kupaca u trgovini koja druge mogu lako izbaciti iz takta.

Parkiranje kolica na sredini prolaza: Neki ljudi skloni su ostaviti kolica za kupovinu nasred prolaza i odšetati na drugi kraj trgovine u potrazi za onime što im treba. Nemojte to činiti. U većini trgovina prolazi su onako uski, a nitko se ne želi zabavljati time da pomiče vaša kolica kako bi sam mogao proći. Uvijek pazite da oko sebe ostavite dovoljno prostora i za druge.

VEZANI ČLANCI:

Kretanje kroz prolaz pogrešnim putem: Vožnja kolica je kao vožnja automobila, uvijek se krećite desnom stranom prolaza, čak i ako vam treba nešto sa druge strane. Ako je to slučaj, ostavite kolica sa strane da nikome ne smetaju, prijeđite prolaz i uzmite artikl. Ako pak želite nekoga zaobići, uvjerite se da vam nitko ne dolazi u susret i budite oprezni kad izlazite iz prolaza.

Zadržavanje ispred proizvoda: Ponekad je teško izabrati među mnoštvom proizvoda, no nepristojno je zadržavati se dugo ispred jedne police i tako blokirati drugim kupcima put i mogućnost da nešto uzmu s nje. Ako baš morate detaljno čitati deklaraciju, uzmite artikl i sklonite se sa strane da ne smetate.

Ostavljanje proizvoda po trgovini: Koliko puta vam se dogodilo da u supermarketu među, primjerice, donjim rubljem, ugledate pakiranje jogurta ili čokoladu. Kupci često stave u kolica određeni proizvod, na putu do blagajne se predomisle i odluče da ga ipak ne žele kupiti, a onda ga ostave na onom mjestu gdje su se nalazili kad su donijeli tu odluku. To se ne radi, uvijek vratite proizvod na mjesto s kojeg ste ga uzeli.

Neopravdano korištenje brzog reda: Kada trebate samo nekoliko stvari, brzi red, koji imaju mnoge trgovine, je pravi spas. Međutim, neki kupci spremno će zlorabiti činjenicu da u takvim redovima obično ne vlada gužva pa će se uputiti na blagajnu s prepunim kolicima. To je navika koja iritira druge kupce, ali i trgovce.

GALERIJA Možda bolje da ih izbjegavate: Ovih pet vrsta mesa mesari neće kupiti u trgovini

kupovina
1/6

Prerano stavljanje artikala na traku: Pričekajte da osoba koja se nalazi ispred vas na blagajni izvadi iz kolica sve svoje stvari i iza njih postavi oznaku za razdvajanje artikala. Nemojte požurivati druge i trpati svoje stvari na traku dok još oni to nisu učinili.

Odlazak s blagajne zbog 'još samo jedne stvari': Odlazak po još samo jedan artikl koji ste zaboravili ranije staviti u košaricu nikad neće trajati samo minutu, kako ćete možda pomisliti u startu. Trajat će duže i tako ćete samo zadržavati red i stvoriti gužvu. Kad blagajnik jednom počne skenirati proizvode, izlaska iz reda više – nema!

Ostavljanje smeća u kolicima: Kad završite s kupovinom, pokupite svoje račune, letke, kupone i sličan otpad iz kolica. U svakog trgovini postoje kante za smeće koje su predviđene za tu namjenu.

VEZANI ČLANCI: 

Ostavljanje kolica na parkingu: Ni ne pomišljate ostavljati kolica na parkingu nakon što ih ispraznite kod automobila. Bez obzira na to koliko je parkiralište veliko, još nekoliko koraka do mjesta na kojem se odlažu kolica neće vas ubiti.

Nepoštivanje zaposlenih: Zlatno pravilo koje vrijedi u trgovinama i općenito u životu – nemojte biti nepristojni! Ne započinjite svađu zbog pogrešno napisane cijene ili slične sitnice, svaki se problem može riješiti razgovorom.

Frizerka otkrila najiritantnije navike mušterija, a korisnice joj odgovorile: 'A što je s vama?!'

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije