Za svaki džep

Ikea 2011. godine u Rugvici kraj Zagreba

ikea
Foto: Duško Marušić/Vecernji list
1/11
15.10.2009.
u 17:28

Recesija je većinu Hrvata navela na stiskanje remena, pa je svako veliko preuređenje i opremanje kuće stavljeno na čekanje. Namještaj je posljednje na što se u krizi izdvaja. Ipak, ljubitelji udobnog življenja čak za takve “ekshibicije” nalaze rješenje.

Recesija je većinu Hrvata navela na stiskanje remena, pa je svako veliko preuređenje i opremanje kuće stavljeno na čekanje. Namještaj je posljednje na što se u krizi izdvaja. Ipak, ljubitelji udobnog življenja čak za takve “ekshibicije” nalaze rješenje. Švedski model opremanja doma, kakav je od 1958. godine uvela Ikea, omogućio je da do dobrog namještaja dođe svatko, bez obzira na debljinu lisnice.

– Za nas u Ikei lijepa i dobro opremljena kuća dostupna je svima. Namještaj i sav popratni asortiman koji imamo pod istim krovom lijep je i funkcionalan, a nudimo ga po cijeni puno povoljnijoj od sličnih proizvoda ostalih kompanija – objašnjava Ulf Seemann, voditelj najmlađeg Ikeina prodajnog centra u mjestu Vilesse nedaleko od talijanske Gorizije, 215 kilometara od Zagreba.

Usmena predaja - najbolja

Šveđani su ondje podigli, a otvorit će ga 21. listopada, svoj najnoviji prodajni centar. Na čak 33 tisuće četvornih metara ponudit će sve što vam u domu može zatrebati. Regija Friuli-Venezia Giulia odabrana je upravo zato što u njoj, osim Talijana, gravitiraju Švicarci, Austrijanci, Slovenci i Hrvati za koje Seemann kaže da su vrlo dobri i vjerni Ikeini kupci.

– Ikea njeguje visoka etička načela i socijalno smo osjetljivi pa su cijene koje nudimo u katalozima zaista one koje ćemo i naplatiti za odabrani proizvod. Kad god nam dođete, čekat će vas ista cijena – ona iz kataloga. Mi vrlo dobro znamo što je niska cijena, ali ne i toliko niska da bismo nužno rušili cijene konkurencije. Upravo zbog toga kupci nam ostaju vjerni i po tridesetak godina – kaže Valerio di Bussolo, šef milanske Ikee. Ikeina reputacija prenosi se, dodaje, najpouzdanijim i najjeftinijim marketingom – usmenom predajom, a potkrijepljena je katalogom u koji se ulaže poseban trud i koji se tiska u čak 198 milijuna primjeraka, na 27 jezika i u 56 izdanja. Jedno od njih već iduće godine moglo bi biti hrvatsko.

Slovenija još na čekanju

U Rugvici kraj Dugog Sela 2011. godine bit će otvoren 302. Ikein trgovački centar. Riječ je o investiciji, poručuje Dragan Skalušević, menadžer za Sloveniju, Hrvatsku i Srbiju, od 300 milijuna eura.

IKEA U BROJKAMA

Kupci su prošle godine u Ikei ostavili 21,5 bilijuna eura. Najviše se kupuje u Njemačkoj, SAD-u, Francuskoj, Velikoj Britaniji...

Čak 1,4 posto više zarade u prošloj godini, koliko bilježe u Ikei, dovoljno je, kažu, za ostvarenje svih zacrtanih poslovnih planova.

Ikea je u čak 37 zemalja otvorila 301 trgovinu s namještajem za svaki džep. U posljednjoj godini otvoreno je 15 novih. Ikea ima čak 123 tisuće kooperanata koji rade za nju diljem svijeta.

Na godinu se otisne 198 milijuna kataloga s ponudom namještaja te opreme za kuću. Izdaju se na 27 jezika i u 56 izdanja prilagođenih tržištima. Navedene cijene su zajamčene.

Ključne riječi

Komentara 1

CH
chino49
08:11 19.10.2009.

Jedva čekam!!! Naš domaći namještaj je iznimno ružan i dosta nekvalitetan, a ovaj abnormalno skupi uvozni ne znam tko si može priuštiti. Jedva čekam Ikeu! :)

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije