Ljudi se zaista znaju ponašati kao da ih nije briga za prostor koji nije njihov, a to je na svojoj "koži" osjetila i robna kuća IKEA, odnosno njezini zaposlenici. Dok je jedna žena u Kini masturbirala po njihovum namještaju i sve snimala kamerom, neki su koristili izložbene zahode za svoje potrebe, jeli i pili dok su šetali...
Zaposlenici Ikee otkrili su za Insider koje stvari ljudi ne bi trebali raditi u njihovim trgovinama.
Jelo i piće na izložbenim područjima je zabranjeno. Sonny Cartright, zaposlenica, otkrila je da se od toga ljudi zaista trebaju suzdržati te da su bezbroj puta morali upozoravati kupce na to. Ako ogladnite tijekom boravka, IKEA ima svoj restoran u sklopu trgovine i police s hranom koju možete kupiti. Osim toga, mnogo puta morali su upozoriti ljude da nakon tog svog objeda ne ostavljaju omote od hrane ili drugo smeće na namještaju. To se smatra nepoštivanjem zaposlenika koji poslije moraju taj nered čistiti.
Sonny je naglasila kako zaposlenici ne podnose dok djeca trče kroz trgovinu, vrište i prave nered. "To je nepoštovanje osoblja i nepošteno je prema drugim kupcima koji možda žele pogledati neke stvari u miru."
Hrabru Dariju multipla skleroza nije spriječila da uživa u životu:
Kelly Roberts, suradnica IKEA-e, ljubazno moli sve kupce da ne traže osoblje popust zaposlenika jer je to jako sramotno. "Dovodi nas u neugodnu situaciju, a osim toga može ugroziti i naša radna mjesta." Također, nemojte očekivati da će osoblje trčati kroz gužvu da bi vam pomogli. Vrlo je važno biti strpljiv kada tražite zaposlenika da nešto napravi za vas jer su trgovine Ikee jako velike i potrebno je dosta vremena da se dođe s jednog kraja na drugi.
Isprobati krevet ili madrac je uredu, ali zavlačiti se ispod pokrivača i ležati po krevetima je nedopustivo. "Ne možete se ponašati kao da je taj namještaj vaš", rekla je Sonny i dodala: "Jednom smo zapravo ustanovili da je netko koristio izložbeni toalet za svoje potrebe. Bilo je i zanimljivih pronalazaka u krevetima."
Još jedna stvar koju mole je da vraćate proizvode tamo gdje im je mjesto. "Puno puta namještaj dolazi u nekoliko kutija i ako se jedno pakiranje izgubi na pogrešnom mjestu, onemogućuje osoblju i kupcima kompletan set", rekla je Sonny.
Ako niste sasvim sigurni gdje ste uzeli predmet, bolje je zamoliti člana osoblja da vam pomogne nego da vratite predmet na potpuno krivo mjesto.
Evo sto rade u supermarketu. Narezane salame, sireve, smrznuto ostavljaju posvuda po trgovini. Zamislite kad osjetite da u redu sa bombonima nesto smrdi, pa nakon tjedan dana izmedu vrecica nađete pelenu. Redovno jedu i piju u trgovini, kad ih zamolis da to ne rade opsuju te jer oni tu trose novce. Izvlace i bacaju cijene koje im se ne sviđaju. Ako neki artikl nema cijenu ne ljutite se na prodavace. Ili je taj artikl tek slozen ili je kupac smatrao da je previsoka pa ju je izvadio. Redovno se ljute jer nemam pojma gdje stoji neka igracka ili puding na akciji. Svaki zaposlenik ima svoj odjel i ne moze znati gdje stoji svaka stvar koja vama padne na pamet. Posebno se to odnosi na akcijske artikle koji se cesto slazu dan prije. Evo jos nekih stvari koje smo nalazili. Obavljena velika nuzda po zidu wc-a Iskoristene vlazne maramice u paketu. Pelene Papaline zatrpane u grah Šmrklji po artiklima Napola puna boca pelinkovca(frajer iskapio 4dl) Otvoren jogurt na lageru. ...