Radije pričaju o TV seriji...

Istraživanje pokazalo: Mame svoje probleme ne dijele ni s bliskim ljudima, da ih 'ne zamaraju'

Shuttershock
11.01.2023.
u 14:30

Skoro pola ispitanih majki (47 posto) najrađe s drugima ne dijeli ništa o svom doživljaju sebe kao mame; jer ne žele pred nikim biti preemotivne, ni pokazati da trebaju pomoć i podršku

Studija provedena na 1500 majki pokazala je da ih četvrtina o svojim problemima uopće ne želi pričati, jer 'ne žele druge s tim opterećivati'.  Više od trećine mama tako s prijateljima/prijateljicama izbjegava pričati o svom porodu (njih 21 posto), kao i žaliti se o pritisku koji osjećaju da budu dobre majke (19 posto).

Štoviše, gotovo polovica ispitanih majki (47 posto) najrađe s drugima ne dijeli ništa o svom doživljaju sebe kao mame - jer ne žele pred nikim ostaviti dojam 'preemotivne osobe', kao ni pokazati da im treba veća pomoć i podrška.

- Uz sve poznate radosti majčinstva, dolaze naravno i oni teški trenuci - rekla je Leah Dyckes, voditeljica brenda Maltesers koji je naručio ovo istraživanje, a te trenutke mame, čini se. baš i ne dijele.

Foto: Shutterstock

Umjesto tih spomenutih 'teških tema' koje uvijek podrazumijevaju i vrtlog emocija, one najradije s drugima 'ćaskaju' o školskim praznicima svoje djece (njih 29 posto) ili pak komentiraju TV seriju koju su pogledale večer prije (24 posto), a uz takve trivijalnosti 'prikladnim' temama za razgovor smatraju i razglabanje o planovima za vikend s obitelji ili komentiranje zajedničkih poznanika.

Fluidi – novi trend u njezi kože lica

1/5

U istraživanje Maltesersa uključila se i aktivistica i majka Ashley James koja je nedavno na društvenim mrežama pokrenula i novu kampanju za mentalno zdravlje majki.

- Kao nova mama svjesna sam složenosti i širokog spektra osjećaja koje imaju roditelji: puno je tu suza i smijeha, i to ne samo djetetovih - rekla je James koja napominje kako se 'o mentalnom zdravlju majki priča premalo'.'.

Teme o kojima mame žele pričati:

1. Školski praznici (29 posto)

2. TV programi (24 posto)

3. Općeniti tračevi (23 posto)

4. Vikend planovi (21 posto)

5. Popusti u trgovinama (21 posto)

6. Planovi za budućnost (18 posto)

7. Filmovi (17 posto)

8. Odjeća (14 posto)

9. Preokupiranost obavezama (14 posto)

10. Partneri (13 posto)

Prema istraživanju koje je prije godinu dana proveo OnePoll, otprilike četvrtina mama ipak osjeti olakšanje jednom kad progovore o stvarima koje ih tište, prenosi The Sun.

Muškarac promovira vježbe za jaču vilicu, liječnici upozoravaju protiv njih

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije