modna suradnja

Jedan modni dan 
u životu mlade i urbane žene

Envy Room
Foto: Šime Eškinja
1/5
24.02.2014.
u 10:54

Dizajnerski dvojac eNVy room u suradnji s modnom kućom iz BiH

Biti uspješan modni kreator i normalno živjeti od tog posla u Hrvatskoj je oduvijek bio zahtjevan posao, koji traži stalno prilagođavanje zahtjevima klijenata. No, u doba recesije imati to isto znači posegnuti i izvan granica naše zemlje.

Upravo u taj pothvat upustili su se Vjeko Franetović i Nikica Ivančević, kreatori koje žene prepoznaju kao eNVy room.

Hrvati prvi put

– Uvijek nam je cilj doprijeti do novih ljubitelja mode, ali ovoj najnovijoj suradnji uspjeli smo postići i to da naš dizajn do kupaca dođe po mnogo pristupačnijim cijenama – kaže Vjeko Franetović objašnjavajući njihovu najnoviju suradnju s BiH modnom kućom Bellissima. Otkrio nam je pri tome da će cijene modela, koji će se ovih dana naći u prodavaonicama, biti od 200 do 1300 kuna.

– Naša je modna kuća poznata po suradnji s etabliranim kreatorima iz cijele regije, a ovo nam je prvi put da radimo s dizajnerima iz Hrvatske – kaže Deen Backović, kreativni direktor Bellissime, te ističe kako su dogovorene dvije kolekcije „eNVy room for Bellissima“ za proljeće i ljeto 2014., te ona za jesen i zimu 14./15.

Foto: Šime Eškinja

– Ovo je trendovska priča „Bellissime“ i iskreno se nadamo da će se novosti svidjeti našoj stalnoj klijenteli, ali i dovesti mlađu populaciju u naše trgovine širom zemalja u regiji – kaže Deen Backović.Misao vodilja prve kolekcije bila je moderna, urbana žena u svakodnevnom životu. Stoga, ističe Nikica Ivančević, ova kolekcija zapravo nudi sve “temeljne” komade odjeće koje takvoj ženi trebaju od jutra do mraka.

Kolekcija sadrži: baloner (sjajno skrojen u dvije boje), elegantni crni kombinezon za večernje izlaske, ljetne i poslovne komplete, romantične bluze i coctail-haljine. Listu dopunjuju lepršava tunika i kupaći kostim te je ovo zaokružena modna priča kojom Bellissima želi privući ponajprije mlađe žene.

Omjer cijene i kvalitete

Cjelokupan dojam je sofisticiranost, čemu su u prvom redu pridonijele dvije temeljne boje kolekcije, crna i boja pijeska, koje ovdje najbolje funkcioniraju u kombinaciji. Krojevi su jednostavni i naginju klasici, a upravo to ovu kolekciju, čiji tvorci kažu da je ona i dobar omjer cijene i kvalitete, čini zanimljivom.

Za novu kolekciju već je snimljena i kampanja, i to na lokaciji jedne veletrgovine cvijeća koja je omogućila da se novi modeli Bellissime by eNVy room smjeste u ozračje rajskog vrta. Model je Tatjana Galić iz Talia agencije, a fotograf Šime Eškinja, uz kojeg su radili: vizažistica Sanja Agić, frizerka Draška Topić i sitlistica Lea Krpan.

>>Sad si svaka žena može priuštiti dizajn s potpisom modnog dvojca eNVy room

>>Lutkica na koncu u našem editorijalu je Anđa Marić. No privatno ona drži sve konce u rukama

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije