Biti uspješan modni kreator i normalno živjeti od tog posla u Hrvatskoj je oduvijek bio zahtjevan posao, koji traži stalno prilagođavanje zahtjevima klijenata. No, u doba recesije imati to isto znači posegnuti i izvan granica naše zemlje.
Upravo u taj pothvat upustili su se Vjeko Franetović i Nikica Ivančević, kreatori koje žene prepoznaju kao eNVy room.
Hrvati prvi put
– Uvijek nam je cilj doprijeti do novih ljubitelja mode, ali ovoj najnovijoj suradnji uspjeli smo postići i to da naš dizajn do kupaca dođe po mnogo pristupačnijim cijenama – kaže Vjeko Franetović objašnjavajući njihovu najnoviju suradnju s BiH modnom kućom Bellissima. Otkrio nam je pri tome da će cijene modela, koji će se ovih dana naći u prodavaonicama, biti od 200 do 1300 kuna.
– Naša je modna kuća poznata po suradnji s etabliranim kreatorima iz cijele regije, a ovo nam je prvi put da radimo s dizajnerima iz Hrvatske – kaže Deen Backović, kreativni direktor Bellissime, te ističe kako su dogovorene dvije kolekcije „eNVy room for Bellissima“ za proljeće i ljeto 2014., te ona za jesen i zimu 14./15.
– Ovo je trendovska priča „Bellissime“ i iskreno se nadamo da će se novosti svidjeti našoj stalnoj klijenteli, ali i dovesti mlađu populaciju u naše trgovine širom zemalja u regiji – kaže Deen Backović.Misao vodilja prve kolekcije bila je moderna, urbana žena u svakodnevnom životu. Stoga, ističe Nikica Ivančević, ova kolekcija zapravo nudi sve “temeljne” komade odjeće koje takvoj ženi trebaju od jutra do mraka.
Kolekcija sadrži: baloner (sjajno skrojen u dvije boje), elegantni crni kombinezon za večernje izlaske, ljetne i poslovne komplete, romantične bluze i coctail-haljine. Listu dopunjuju lepršava tunika i kupaći kostim te je ovo zaokružena modna priča kojom Bellissima želi privući ponajprije mlađe žene.
Omjer cijene i kvalitete
Cjelokupan dojam je sofisticiranost, čemu su u prvom redu pridonijele dvije temeljne boje kolekcije, crna i boja pijeska, koje ovdje najbolje funkcioniraju u kombinaciji. Krojevi su jednostavni i naginju klasici, a upravo to ovu kolekciju, čiji tvorci kažu da je ona i dobar omjer cijene i kvalitete, čini zanimljivom.
Za novu kolekciju već je snimljena i kampanja, i to na lokaciji jedne veletrgovine cvijeća koja je omogućila da se novi modeli Bellissime by eNVy room smjeste u ozračje rajskog vrta. Model je Tatjana Galić iz Talia agencije, a fotograf Šime Eškinja, uz kojeg su radili: vizažistica Sanja Agić, frizerka Draška Topić i sitlistica Lea Krpan.
>>Sad si svaka žena može priuštiti dizajn s potpisom modnog dvojca eNVy room
>>Lutkica na koncu u našem editorijalu je Anđa Marić. No privatno ona drži sve konce u rukama