To je potvrda da su kreativnost i autentičnost uvijek prepoznati od publike i pratitelja. Kroz seriju od dvadeset interaktivnih videozapisa, vlasnici objekata koji se nalaze unutar TZ Zlatnog Papuka su na autentičan način podijelili svoja iskustva, suvremeno i pristupačno predstavljajući ovu rapidno ekspandirajuću destinaciju. Nakon vrhunskih rezultata koje je ostvarila ljetna kampanja, TZ Zlatni Papuk nastavlja s brendiranjem destinacije u skladu sa suvremenim trendovima u online komunikaciji. Ljetna kampanja svojim je uspjehom potakla dionike destinacije da se uključe u nastavak kampanje. Koncept, provedbu te produkciju jesenske kampanje također potpisuje direktorica PR agencije Light Komunikacije, Danira Orešić koja ističe da je ovo je samo logičan kontinuitet odlične suradnje sa timom TZ Zlatni Papuk.
Sa prvim jesenskim danima kreće nova kampanja koja nastavlja trend suvremene promocije Turističke zajednice Zlatni Papuk. Cilj jesenske kampanje je staviti fokus na osobe koje se bave obiteljskom proizvodnjom, posjetitelje, sportske događaje, kao i na nove, luksuzne smještajne objekte koji pružaju visokokvalitetan smještaj opremljen saunama, bazenima i spa centrima. Kvaliteta smještaja u Turističkoj zajednici Zlatni Papuk postala je imperativ, a tome svakako svjedoči sve veća popularnost destinacije, te iznimne brojke koje ubrzano rastu. TZ Zlatni Papuk primjer je destinacije koja zbog velikog raspona aktivnosti provodi turizam tijekom cijele godine, te se kontinuirano angažira u kreativnoj i inovativnoj promociji.
Suvremena prezentacija destinacije Turističke zajednice Zlatnog Papuka rezultirala je impresivnom popularnošću među posjetiteljima iz Hrvatske, ali i cijele Europe. Rapidno povećanje modernih i luksuznih smješataja omogućilo je posjetiteljima da, osim u predivnoj slavonskoj prirodi, uživaju i u smještajnim objektima vrhunske kvalitete. Suvremeni trend kvalitetnog ali aktivnog odmora je upravo ono što boravak u TZ Zlatnom Papuku nudi.
Od raznih outdoor aktivnosti kao što su planinarenje, vožnja biciklom, šetnja, kampiranje ili paragliding, posjetitelji mogu uživati i u kvalitetnoj gastronomskoj ponudi, vrhunskim vinima i luksuznim smještajnim objektima. Prošle je godine otvoreno sedam novih objekata, a do sada u 2023. godini otvorena su još 4 objekta. „Izmnimno nam je drago što se unutar naše predivne destinacije koja oduševljava svoji prirodnim ljepotama svakodnevno otvaraju novi, luksuzni objekti sa ekskluzivnim sadržajima“ istaknuo je direktor turističke zajednice Zlatnog Papuka, Tomislav Galić. Sudeći po svemu, očekuje nas još jedna uspješna jesen po broju posjetitelja koji će sa oduševljenjem doživjeti ljepote područja TZ Zlatnog Papuka.